Кафедра українознавства та загальної мовної підготовки (Кафедра У та ЗМП)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра українознавства та загальної мовної підготовки (Кафедра У та ЗМП) by Subject "algorithmic instruction"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Алгоритмізація навчального анотування фахових текстів у практиці викладання української мови як іноземної(Львівський національний університет ім. Івана Франка, 2015) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: У статті автором обґрунтовано лінгводидактичну доцільність алгоритмізації процесу анотування фахових текстів як сучасної ефективної технології у викладанні української мови в іншомовній аудиторії. Запропоновано зразок алґоритмічного припису до анотування наукових текстів для використання іноземними студентами й аспірантами в навчальному процесі. EN: Linguodidactic expediency of the algorithmization of annotating scientific texts by occupation as a modern effective technology in teaching the Ukrainian language in a foreign audience is proved. The pattern of algorithmic instructions for annotating scientific texts for the usage by foreign students and postgraduates in educational process is proposed. RU: В статье автором обоснована лингводидактическая целесообразность алгоритмизации процесса аннотирования текстов по специальности как современной эффективной технологии в преподавании украинского языка в иноязычной аудитории. Предложен образец алгоритмического предписания к аннотированию научных текстов для использования иностранными студентами и аспирантами в учебном процессе.Item Алгоритмізація процесу наукової творчості у ВНЗ у контексті діяльнісної теорії навчання української фахової мови(Львівський національний університет ім. Івана Франка, 2017) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: У статті обґрунтовано алгоритмічні приписи як ефективний лінгводидактичний інструмент організації мисленнєво-мовленнєвої діяльності у процесі наукової творчості. Автором розроблено й запропоновано для практичного використання приписи до текстотворення у жанрах доповідей, тез, есе, статей, систематизовано мовні засоби когерентності наукового твору, подано креативні завдання для комунікативного тренінгу в рамках наукового дискурсу на кожному з трьох рівнів освіти у ВНЗ (бакалаврат, магістратура, аспірантура). Ключові слова: алґоритмічний припис (АП), лінгводидактика, наукове мовлення, наукова доповідь, наукова стаття, діяльнісна теорія навчання фахової мови, українська мова як іноземна (УМІ), креативні завдання, етика наукової творчості. EN: Linguodidactic appropriateness of the algorithmization of students’ scientific work, efficient modern technology in teaching Ukrainian as a language of occupation, including foreign students, undergraduates and postgraduates is proved in the given article. Among the tasks of high priority in the context of Bologna process the author gives reasons for the need of independent work at all three levels of modern higher education in Ukraine (bachelor, MA, postgraduate courses), which specifies the obligation of its efficient organization on the bases of systemacy, sufficiency, succession, professiocentrism, textocentrism, communicativeness. Proceeding from the above and personal academic experience the author suggests its definite perspective in the system of interconnected and complementary disciplines, special courses. The author’s models (patterns) of algorithmic instructions for drafting and giving a presentation of a scientific report (message), taking part in scientific debates, writing theses, reports, essays, articles go with blocks of creative tasks for using them in communicative training within scientific discourse at each level of higher education. RU: В статье обоснована актуальность и лингводидактическая целесообразность алгоритмизации познавательной деятельности студентов в процессе обучения научному украинскому языку, описана методика работы с алгоритмическими предписаниями и предложена их модель.Item Науковий текст у сучасному лінгводидактичному вимірі(Запорізький національний університет, 2012) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: У статті автором обґрунтовано лінгводидактичний потенціал наукового тексту, проаналізовано чотири основні рівні організації тексту в процесі навчання студентів мови їх фаху, описано структуру і типи термінологічних знаків як репрезентантів комунікативної стратегії наукового тексту. EN: Іn this article linguistic-didactics potential of the scientific text is grounded, four main levels of organization of text in the process of teaching students for the language of their speciality are analyzed, the structure and types of terminological signs as the representatives of the communicative strategy in the scientific text are described. RU: В статье автором обоснован лингводидактический потенциал научного текста, проанализированы четыре основных уровня организации текста в процессе обучения студентов языку их специальности, описана структура и типы терминологических знаков как репрезентантов коммуникативной стратегии научного текста.