Кафедра українознавства та загальної мовної підготовки (Кафедра У та ЗМП)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра українознавства та загальної мовної підготовки (Кафедра У та ЗМП) by Subject "annotation"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2023) Катиш, Тетяна Валентинівна; Katysh, Tetyana V.; Біленко, Тетяна Григорівна; Bilenko, Tetyana G.; Миронюк, Ліна Віталіївна; Myronyuk, Lina V.UK: Наведено методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчання EN: Practicum can be help students to active use knowledges on oral and written speech, official business style and scientific style, also terminology of Ukrainian languageItem Методичні вказівки та завдання контрольної роботи з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів першого курсу факультету економіки та управління заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2015) Бондарчук, Катерина Сергіївна; Bondarchuk, Kateryna S.; Бондарчук, Екатерина СергеевнаUK: Пропонуються завдання, призначені для перевірки вміння використовувати норми сучасної української літературної мови на всіх її рівнях, а також навичок добирати різні мовні засоби, користуватися словниками та довідковою літературою. Частина завдань передбачає роботу над складанням різних видів ділових паперів, планів, анотацій, редагуванням деформованих документів та наукових текстів. EN: The tasks for monitoring language skills in using the Ukrainian language norms at all levels, choosing various language means, working with dictionaries and reference materials. Some of the tasks are dedicated to different types of business papers, plans, annotations, editing of deformed documents and scientific texts. RU: Предлагаются задания с целью контроля умений использовать нормы современного украинского литературного языка на всех его уровнях, навыков подбора разных языковых средств, пользоваться словарями и справочной литературой. Часть заданий требует работы над написанием документов, составлением планов, аннотаций, редактированием деформированных документов и научных текстов.Item Науковий стиль української мови: Навчальний посібник з алґоритмічними приписами(Центр учбової літератури, 2009) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Onufrienko, Halyna S.UK: В основу навчального посібника покладено науково обґрунтовану та методично апробовану ідею навчання української наукової мови в контексті прогресивної концепції діяльнісного підходу та в умовах Болонського процесу. Для студентів закладів вищої освіти, а також для магістрантів, аспірантів, викладачів і всіх, хто цікавиться механізмами функціонування сучасної наукової мови та прагне сформувати й вдосконалити індивідуальну програму пізнавальної діяльності через самостійну роботу з різними джерелами наукової інформації. EN: The textbook is based on a scientifically sound and methodologically tested idea of teaching the Ukrainian scientific language in the context of a progressive concept of activity approach and in the context of the Bologna process. For students of higher educational institutions, as well as for undergraduates, graduate students, teachers and anyone interested in the functioning of modern scientific language and seeking to form and improve an individual program of cognitive activity through independent work with various sources of scientific information. RU: В основу учебного пособия положена научно обоснованная и методически апробированная идея обучения украинскому научному языку в контексте прогрессивной концепции деятельностного подхода и в условиях Болонского процесса. Для студентов высших учебных заведений, а также для магистрантов, аспирантов, преподавателей и всех, кто интересуется функционированием современного научного языка и стремится сформировать и усовершенствовать индивидуальную программу познавательной деятельности через самостоятельную работу с различными источниками научной информации.