Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л) by Title
Now showing 1 - 20 of 206
Results Per Page
Sort Options
Item Використання методів логістики в організації складування продукції торговельного підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Брагінець, Артем Романович; Braginets, Artem R.; Брагинец, Артем РомановичUK: Вивчено теоретико-методичні основи організації складування продукції, зокрема, класифікацію складів та організацію логістичного процесу на складі. Проаналізовано організацію складського господарства торговельного підприємства «Комфі Трейд», організацію руху матеріальних потоків та запасів підприємства в сфері розподілу за допомогою методів логістики. Запропоновано формування оптимальної складської мережі на основі логістичного підходу. Проведено прогнозування вартісних параметрів вхідних та вихідних товарно-матеріальних потоків підприємства «Комфі Трейд». EN: The theoretical and methodological bases of the organization of products storage, in particular, the classification of warehouses and the organization of the logistics process in the warehouse are learned. Analyzed the warehouse management of the commercial enterprise "Comfy Trade", the organization of material flows and stocks movement of this enterprise in the sphere of distribution using the methods of logistics. The formation of an optimal warehouse network based on a logistics approach is proposed. Forecasting of cost parameters of input and output commodity and material flows of the company "Comfi Trade" is carried out. RU: Изучены теоретико-методические основы организации складирования продукции, в частности, классификацию складов и организацию логистического процесса на складе. Проанализирована организация складского хозяйства торгового предприятия «Комфи Трейд», организация движения материальных потоков и запасов предприятия в сфере распределения с помощью методов логистики. Предложено формирование оптимальной складской сети на основе логистического подхода. Проведено прогнозирование стоимостных параметров входных и выходных товарно-материальных потоков предприятия «Комфи Трейд».Item Дослідження впливу брендингу на підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2017) Чорна, Наталія Олександрівна; Chorna, Nataliia О.; Чёрная, Наталия АлександровнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з роллю брендингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств аграрної галузі України з урахуванням особливостей їх оточення та ринкових умов. Досліджено чинники конкурентоспроможності аграрних підприємств, що здійснюють діяльність на ринках соняшника та зернових. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства за рахунок брендингу. EN: The paper deals with a range of issues related to the branding and its influence at the improvement of competitiveness of enterprise in the agrarian sector of Ukraine, taking into account the characteristics of their environment and market conditions. The factors of competitiveness of agrarian enterprises at the markets of sunflower and cereals are investigated. Activities to improve the competitiveness of an agrarian enterprise based on branding were proposed and justified. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с ролью брендинга в повышении конкурентоспособности предприятий аграрной отрасли Украины с учетом особенностей их окружения и рыночных условий. Исследованы факторы конкурентоспособности аграрных предприятий, осуществляющих деятельность на рынках подсолнечника и зерновых. Предложены и обоснованы мероприятия по повышению конкурентоспособности аграрного предприятия на основе брендинга.Item Завдання для самостійної роботи та методичні рекомендації щодо їх виконання з дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено перелік тем, що охоплюють планування самостійної роботи магістранта, мету самостійної роботи та обов’язкові завдання, завдання для самостійної роботи за темами, порядок поточного контролю та оцінювання, рекомендовані інформаційні ресурси та літературні джерела EN: A list of topics covering the independent work planning of a master's student, the purpose of independent work and mandatory tasks, tasks for independent work by topic, the order of current control and evaluation, recommended information resources and literary sources are provided.Item Комунікаційна політика підприємства авіабудівної галузі(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Шаповалов, Юрій Андрійович; Shapovalov, Yurii; Шаповалов, Юрий АндреевичUK: mВ роботі проаналізовано теоретичні засади формування комунікаційної політики промислового підприємства. Проведено аналіз середовища та аналіз комунікаційної політики підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ». Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики АТ «Мотор Січ». The theoretical bases of formation of communication policy of the industrial enterprise are analyzed in the work. The environment and communication policy of the aircraft industry on the example of "Motor Sich" are analyzed. Practical recommendations for improving the communication policy of Motor Sich are established. RU: В работе проанализированы теоретические основы формирования коммуникационной политики промышленного предприятия. Проведен анализ среды и анализ коммуникационной политики предприятия авиастроительной отрасли на примере «Мотор Сич». Разработаны практические рекомендации по совершенствованию коммуникационной политики «Мотор Сич».Item Конспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів всіх форм навчання другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини(Запорізький національний технічний університет, 2017) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина МихайловнаUK: Конспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Summary of lectures (reference) on discipline "International marketing" RU: Конспект лекций (опорный) по дисциплине «Международный маркетинг»Item Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання EN: Lecture on discipline «E-commerce» for students of specialty 6.03050701 «Marketing» daily learning. RU: Конспект лекций по дисциплине «Электронная коммерция» для студентов специальности 6.03050701 «Маркетинг» дневной формы обученияItem Корпоративна культура та комерційна свідомість персоналу – інноваційні напрями розвитку підприємств(Teadmus OÜ, 2022) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: У монографії розглядаються інноваційні напрями розвитку підприємств. Визначено особливості управління персоналом підприємств на основі формування корпоративної культури та комерційної свідомості. Проаналізовано теоретичні основи формування корпоративної культури та комерційної свідомості персоналу підприємства. Запропоновано використання компетентнісного підходу до розвитку комерційної свідомості та корпоративної культури персоналу підприємств. Визначено тенденції розвитку корпоративної культури та комерційної свідомості персоналу. Розглянуто вплив комерційної свідомості персоналу підприємства на продуктивність праці та запропоновано концептуальну модель оцінки її ефективності. Визначено інноваційні напрями розвитку підприємств та окреслено інструменти, методи та механізми управління формуванням та розвитком корпоративної культури та комерційної свідомості персоналу підприємства. Для наукових працівників, викладачів, студентів, керівників підприємств та HR-менеджерів, а також усіх хто цікавиться сучасними методами управління персоналом та напрямами інноваційного розвитку підприємства. EN: The monograph examines enterprise development innovative trends. The monograph determined the peculiarities of enterprise personnel management based on the formation of corporate culture and commercial consciousness and analyzed the theoretical foundations of the formation of corporate culture and commercial awareness of the company's personnel. The use of a competence approach to the development of commercial consciousness and corporate culture of enterprise personnel is proposed. The trends in the development of corporate culture and the commercial consciousness of the personnel have been determined. Also, this monograph highlights the impact of the commercial consciousness of the company's personnel on labor productivity and proposes a conceptual model for evaluating its effectiveness. Innovative directions of enterprise development are identified and tools, methods, and management mechanisms for the formation and development of corporate culture and commercial awareness of the enterprise's personnel are outlined. For researchers, lecturers, students, company managers, and HR managers, as well as for everyone who is interested in modern methods of personnel management and trends of innovative development of the company.Item Логістичне забезпечення діяльності рекламного агентства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Донець, Валерія Сергіївна; Donets, Valeriia; Донец, Валерия СергеевнаUK: В роботі розкрито теоретико-методичні основи логістичного забезпечення діяльності підприємства. Проведено аналіз логістичного забезпечення підприємства на ринку рекламних послуг (на прикладі ра «АДВ-Прінт»). Надано рекомендації щодо удосконалення логістичного забезпечення «АДВ-Прінт» EN: The work reveals the theoretical and methodological foundations of the logistics of the enterprise. The analysis of the logistics support of the enterprise in the market of advertising services is carried out (for example, ADV-Print). Recommendations are given on improving the logistics support of ADV-Print RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы логистического обеспечения деятельности предприятия. Проведен анализ логистического обеспечения предприятия на рынке рекламных услуг (на примере ра «АДВ-Принт»). Даны рекомендации по совершенствованию логистического обеспечения «АДВ-Принт»Item Логістичний підхід в організації системи антикризового управління підприємством(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Онуфрієнко, Наталія Леонідівна; Onufriienko, Nataliia L.; Онуфриенко, Наталия ЛеонидовнаUK: Проведено теоретичне дослідження ролі, сутності та місця кризи в господарській діяльності, надано характеристику системи антикризового управління підприємством, визначено особливості використання логістичного підходу в системі управління підприємством. Досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства ПрАТ «Запоріжтранформатор». Запропоновані рекомендації щодо впровадження логістичного підходу в систему антикризового управління підприємством та заходи реструктуризації підприємства EN: The theoretical research of the role, essence and place of crisis in economic activity is carried out, the characteristic of system of enterprise’s anti-crisis management is given, the features of use of the logistic approach in enterprise’s anti-crisis management system are defined. The external and internal environment of the enterprise of PJSC «Zaporizhtransformator» is investigated. Recommendations on introduction of the logistic approach in system of enterprise’s anti-crisis management and measures of enterprise’s restructuring are offered. RU: Проведено теоретическое исследование роли, сущности и места кризиса в хозяйственной деятельности, охарактеризованы системы антикризисного управления предприятием, определены особенности использования логистического подхода в системе управления предприятием. Исследованы внешняя и внутренняя среда предприятия ЧАО «Запорожтранформатор». Предложены рекомендации по внедрению логистического подхода в систему антикризисного управления предприятием и мероприятия по реструктуризации предприятияItem Магістерська робота на тему «маркетингова діяльність підприємства малого бізнесу сфери послуг в умовах цифровізації»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Рєзанцева, Валерія Сергіївна; Riezantseva, Valeriia; Резанцева, Валерия СергеевнаUK: В роботі проаналізовано сутність і особливості реалізації маркетингової діяльності на підприємствах малого бізнесу. Окреслено вплив цифровізації на маркетингову діяльність підприємства малого бізнесу. На основі проведеного дослідження зовнішнього маркетингового середовища салону краси «Woman» та сегментації відвідувачів складено аватар клієнту. Запропоновано заходи із адаптації маркетингової політики просування до можливостей цифрового простору. EN: The essence and features of realization of marketing activity at the enterprises of small business are analyzed in the work. The influence of digitalization on the marketing activities of small businesses is outlined. Based on the study of the external marketing environment of the beauty salon «Woman» and the segmentation of visitors, an avatar of the client was made. Measures to adapt the marketing policy of promotion to the possibilities of the digital space are proposed. RU: В работе проанализированы сущность и особенности реализации маркетинговой деятельности на предприятиях малого бизнеса. Обозначено влияние цифровизации на маркетинговую деятельность предприятия малого бизнеса. На основе проведенного исследования внешней маркетинговой среды салона красоты «Woman» и сегментации посетителей составлен аватар клиенту. Предложены меры по адаптации маркетинговой политики к продвижению возможностей цифрового пространства.Item Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингових технологій просування товару на автомобільному ринку»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Довжик, Валерія Сергіївна; Dovzhyk, Valeriia; Довжик, Валерия СергеевнаUK: Дипломна робота присвячена питанням використання ефективних маркетингових технологій просування товарів на ринок в стратегічному плані підприємства. На основі ґрунтовного аналізу маркетингової діяльності підприємства на автомобільному ринку, були визначені основні проблеми застосування маркетингових технологій. Запропоновані шляхи удосконалення маркетингової стратегії за рахунок корегування технологій просування, що сприятиме прискоренню досягнення стратегічних цілей підприємства. EN: Thesis is devoted to the use of effective marketing technologies to promote goods on the market in strategic enterprise plan. Based on a thorough analysis of the company's marketing activities in the automotive market, the main problems of marketing technologies were identified. Suggested ways improving marketing strategy by adjusting technology promotion that will accelerate the achievement of strategic goals of the enterprise. RU: Дипломная работа посвящена вопросам использования эффективных маркетинговых технологий продвижения товаров на рынок в стратегическом плане предприятия. На основе основательного анализа маркетинговой деятельности предприятия на автомобильном рынке были определены основные проблемы применения маркетинговых технологий. Предлагаемые пути усовершенствование маркетинговой стратегии за счет корректировки технологий продвижение, что будет способствовать ускорению достижения стратегических целей предприятия.Item Магістерська робота на тему: «Розробка маркетингової стратегії підприємства виробника кондитерських виробів»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Середенко, Таміла Юріївна; Seredenko, Tamila Y.; Середенко, Тамила ЮрьевнаГЛЖ На основі дослідження сутності категорії «маркетингова стратегія» дано її визначення релевантне до сучасних умов бізнес-середовища та запропоновано методику розробки. Досліджено ринок борошняних кондитерських виробів України, групи виробників, уподобання споживачів, побудовано карти сприйняття. Проаналізовано маркетингові можливості кондитерської «Солодкий подарунок» та запропоновано заходи щодо формування її маркетингової стратегії. EN: Based on the study of the essence of the category "marketing strategy", its definition is relevant to the modern conditions of the business environment and proposed a method of development. The market of flour confectionery products of Ukraine, producer groups, consumer preferences are studied, perception maps are constructed. The marketing opportunities of the confectionery "Sweet Gift" are analyzed and measures for the formation of its marketing strategy are proposed. RU: На основе исследования сущности категории «маркетинговая стратегия» дано ее определение релевантное современным условиям бизнес-среды и предложена методика разработки. Исследован рынок мучных кондитерских изделий Украины, группы производителей, предпочтения потребителей, построены карты восприятия. Проанализированы маркетинговые возможности кондитерской «Сладкий подарок» и предложены мероприятия по формированию ее маркетинговой стратегии.Item Магістерська робота на тему: «Удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства з використанням інструментів традиційного та цифрового маркетингу»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Гринчак, Ангеліна Олегівна; Grynchak, Angelina O.; Гринчак, Ангелина ОлеговнаUK: В роботі, на основі дослідження підходів до сутності категорії «конкурентна стратегія», їх класифікації, систематизації визначень та методик розробки конкурентних стратегій запропоновано власний алгоритм удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства на основі поєднання класичних та цифрових інструментів маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення конкурентної стратегії підприємства на основі формування додаткової цінності під час обслуговування споживачів на основі маркетингу, логістики та технологій. EN: The paper, based on the study of approaches to the essence of the category "competitive strategy", their classification, systematization of definitions and methods of developing competitive strategies proposed its own algorithm for improving the competitive strategy of a trading company based on a combination of classical and digital marketing tools. Ways to improve the competitive strategy of the enterprise based on the formation of added value in customer service based on marketing, logistics and technology. RU: В работе, на основе исследования подходов к сущности категории «конкурентная стратегия», их классификации, систематизации определений и методик разработки конкурентных стратегий, предложен собственный алгоритм усовершенствования конкурентной стратегии торгового предприятия на основе объдинения классических и цифровых инструментов маркетинга. Предложены пути усовершенствования конкурентной стратегии предприятия на основе формирования дополнительной ценности во время обслуживания потребителей на основе маркетинга, логистики и технологий.Item Магістерська робота на тему: «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації економіки»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Зуборєв, Кирило Андрійович; Zuborev, Kyrylo A.; Зуборев, Кирилл АндреевичUK: В роботі розглянуто сутність та зміст категорії «маркетингова діяльність». Досліджено цифрову економіку як сучасне середовище здійснення маркетингової діяльності. Окреслено вплив чинників цифрового середовища на маркетингову діяльність підприємства. Надано характеристику діяльності ТОВ «TERKOMI» на ринку цифрових рекламних послуг та окреслено алгоритм реалізації партнерського маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку цифрових послуг. EN: The paper considers the essence and content of the category "marketing activities". The digital economy as a modern environment for marketing activities is studied. The influence of digital environment factors on the marketing activity of the enterprise is outlined. The characteristic of TERKOMI LTD activity in the market of digital advertising services is given and the algorithm of realization of partner marketing is outlined. Ways to improve the marketing activities of the enterprise in the digital services market are proposed. RU: В работе рассмотрена сущность и содержание категории «маркетинговая деятельность». Исследована цифровая экономика как современная среда осуществления маркетинговой деятельности. Обозначено влияние факторов цифровой среды на маркетинговую деятельность предприятия. Дана характеристика деятельности ООО «TERKOMI» на рынке цифровых рекламных услуг и очерчен алгоритм реализации партнерского маркетинга. Предложены пути усовершенствования маркетинговой деятельности предприятия на рынке цифровых услуг.Item Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг для дітей в умовах воєнного стану(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Успенський, Владислав Русланович; Uspenskyi, VladyslavUK: В роботі розглянуто особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг, окреслено управління маркетинговою діяльністю в умовах невизначеності. Здійснено періодизацію становлення та розвитку маркетингової діяльності. Виділено характерні особливості послуги та її окреслено вплив на маркетингову діяльність. Виділено причини становлення дитячого маркетингу та запропоноване авторське визначення його сутності EN: The work examines the peculiarities of the marketing activity of the enterprise in the service market, outlines the management of marketing activity in conditions of uncertainty. The establishment and development of marketing activity has been periodized. The characteristic features of the service are highlighted and its impact on marketing activity is outlined. The reasons for the formation of children's marketing are highlighted and the author's definition of its essence is proposedItem Маркетингова програма стартап-проєкту(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Калачова, Дар’я Костянтинівна; Kalachova, DariaUK: Дипломна робота присвячена питанням розробки маркетингової програми стартап-проєктів. На основі аналізу ринкових можливостей запуску стартап-проєкту «ЧАТ-БОТ В TELEGRAM – «ЗБЕРИ СВІЙ КОШИК» запропоновані практичні рекомендації з впровадження маркетингової програми цього стартап-проєкту. EN: The thesis is devoted to the issues of developing a marketing program for start-up projects. Based on the analysis of the market opportunities of launching the start-up project "CHAT-BOT IN TELEGRAM - "GET YOUR CART", practical recommendations for the implementation of the marketing program of this start-up project are proposedItem Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства на В2В ринку(Запорізький національний технічний університет, 2018) Ассаул, Александр Костянтинович; Assaul, Olexander C.; Ассаул, Александр КонстантиновичUK: У магістерській роботі розглядається круг питань, пов’язаних із забезпеченням конкурентоспроможності підприємства на В2В ринку. В роботі розглянуті теоретико-методичні основи забезпечення конкурентоспроможності, здійснено аналіз передумов та розроблено рекомендації із забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Техносинтез холдінг трейд» на В2В ринку. EN: The master's work addresses a range of issues related to ensuring the competitiveness of enterprises in the B2B market. The paper considers the theoretical and methodological foundations for ensuring competitiveness, analyzes the prerequisites and develops recommendations for ensuring the competitiveness of TOV “Tekhnosintez holding trade” on the B2B market. RU: В магистерской работе рассматривается круг вопросов, связанных с обеспечением конкурентоспособности предприятия на В2В рынке. В работе рассмотрены теоретико-методические основы обеспечения конкурентоспособности, осуществлен анализ предпосылок и разработаны рекомендации по обеспечению конкурентоспособности ТОВ «Техносинтез холдинг трейд» на В2В рынке.Item Маркетингове забезпечення торговельної мережі в умовах екологізації економіки(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Низькодубова, Анастасія Сергіївна; Nizkodubova, Anastasiia S.; Низкодубова, Анастасия СергеевнаUK: Розглянуто сутність маркетингової діяльності торговельного підприємства. Окреслено стан екологізації економіки та її вплив на маркетингову діяльність торговельного підприємства, запропоновано визначати поняття «екологізація» через призму реалізації взаємозв’язків у межах тріади «економіка – екологія – соціум». Надано характеристику маркетингового середовища торговельної мережі ТОВ «ТК «Економ Плюс». Запропоновано алгоритм забезпечення екологізації діяльності торговельної мережі та засоби зі стимулювання екологічного попиту. EN: The essence of a trading company marketing activity is considered. The state of economy greening and its impact on the marketing activities of a trading company is outlined, it is proposed to define the concept of "greening" through the prism of the relationship within the triad "economy - ecology - society". The characteristic of marketing environment of the trade network of LLC "TC" Econom Plus" is given. An algorithm for greening the trade network activity and means for stimulating ecological demand are proposed. RU: Рассмотрена сущность маркетинговой деятельности торгового предприятия. Очерчено состояние экологизации экономики и ее влияние на маркетинговую деятельность торгового предприятия, предложено определять понятие «экологизация» сквозь призму реализации взаимосвязей в пределах триады «экономика – экология – социум». Представлена характеристика маркетинговой среды торговой сети ООО «ТК «Эконом Плюс». Предложен алгоритм обеспечения экологизации деятельности торговой сети и меры по стимулированию экологического спроса.Item Матеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відностини, спеціальності: 292 міжнародні економічні відносини, всіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2017) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина МихайловнаUK: Матеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Materials for controlling knowledge (means of diagnostics) from the discipline "International Marketing" RU: Материалы для контроля знаний (средства диагностики) по дисциплине «Международный маркетинг»Item Методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів за ОКР «Бакалавр» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» для заочної форми(Запорізький національний технічний університет, 2014) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Електронна комерція» EN: Methodical recommendations to study and course papers writing on the subject «E-commerce» RU: Приведены методические указания для выполнения контрольных работ по дисциплине «Электронная коммерция»