Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л) by Title
Now showing 1 - 20 of 310
Results Per Page
Sort Options
Item Current Trends in Social Media Marketing and the Future of the Chat GPT Industry(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Oklander, Mykhailo; Panchenko, Mariia; Larina, Kateryna; Boiko, RuslanEN: Modern trends in social media marketing are evolving rapidly, and the future of this area is becoming more certain with the availability of artificial intelligence technologies, including GPT chat. Studying these trends is not only relevant but also important for understanding the dynamics of social media marketing and future prospects for its development. In this context, the purpose of the research is to study the impact of artificial intelligence, in particular GPT chat, on social media marketing strategies. The following methods were used in the study: monographic analysis of literature sources, systematic approach to the development of terminology, inductive and deductive methods, graphical and tabular methods. The study examines current trends in the use of GPT chat in marketing activities, noting that it can significantly improve the personalisation of communication and the effectiveness of advertising strategies. It is noted that the introduction of artificial intelligence into marketing campaigns can significantly increase their effectiveness and functionality, in particular, by contributing to an increase in the return on investment through better target audience coverage and the development of effective content. AI can also improve marketing results, increase productivity, conduct audience analysis, and give companies a competitive advantage through better decisionmaking and reduced risk. The article concludes that the use of GPT chat and other artificial intelligence tools in marketing has significant potential for success in the digital age. The findings have practical implications, as they can help companies improve customer experience and increase the effectiveness of social media marketing strategies.Item PR-стратегія промислового підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Irina; Шаповалов, Юрій; Shapovalov, YuriiUK: У статті розглянуто місце Public Relations у комунікаційній політиці промислового підприємства. Відмічено недостатній рівень уваги до цієї складової комунікаційного міксу з боку науковців, які зазвичай більше уваги приділяють рекламі та особистим продажам. Враховано, що PR відносно новий спосіб просування підприємства як на промисловому ринку так і на ринку індивідуальних споживачів, тому не існує єдиного визначення цього поняття, яке б у найбільшій мірі розкривало його сутність. Розглянуто визначення різних науковців та запропоновано авторське визначення. Окреслено задачі та інструменти Public Relations. Наведено класифікацію PR-технологій за двома, найбільш уживаними класифікаційними ознаками. Запропоновано покроковий алгоритм формування PR-стратегії для промислового підприємства. Деталізовано такі заходи в області PR як робота з засобами масової інформації, внутрішній та зовнішній в області PR. EN: The article examines the place of Public Relations in the communication policy of an industrial enterprise. An insufficient level of attention to this component of the communication mix has been noted by academics, who usually pay more attention to advertising and personal selling. Given that PR is a relatively new way of promoting an enterprise both in the industrial market and in the market of individual consumers, therefore there is no single definition of this concept that would reveal its essence to the greatest extent. The definitions of various scientists were considered and the author's definition was proposed. The tasks and tools of Public Relations are outlined. The classification of PR technologies according to the two most used classification features is given. A step-by-step algorithm for forming a PR strategy for an industrial enterprise is proposed. Such activities in the field of PR as work with mass media, internal and external in the field of PR are detailedItem The preconditions for the emergence and drivers of marketplaces development in e-commerce(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Кот, Людмила; Kot, LiudmylaEN: The virtual environment is getting closer to the person. From an information field designed for information exchange, it is transformed into a full-fledged business environment. A significant number of business processes today are conducted via the Internet, which necessitates an alternative approach to the organization of key aspects of management. The rapid development of technology leads to the emergence of novel forms of interaction between contractors, increases their range, involves not only manufacturers and buyers but also other companies, including logistics, banking, brokerage, into the processes, which leads to increased overall business activity. Intensification of business interaction leads to the emergence of new business models. In particular, the current stage is characterized by the transition from online stores to marketplaces, which are full-fledged trading platforms where there is supply and demand. The article examines the prerequisites for the emergence of marketplaces as one of the tools of digital marketing and provides a brief description of them. Thus, the analysis of the level of Internet penetration in the world and in Ukraine confirmed the course of digitalization of society. The study of analytical reports made it possible to confirm the rapid spread of access to the network and the involvement in the virtual environment of an increasing number of users in different age groups and from different regions. Such penetration allows to take into account globalization, eliminate barriers to access, and ensure greater involvement of counter-parties in market processes taking place in the network. The analysis of e-commerce indicators has confirmed the assumption that the intensity of use of e-commerce services correlates with the level of the Internet penetration. Joint analysis of the level of the Internet penetration and e-commerce data has revealed the key characteristics of the modern user of the network as a buyer. In particular, to outline his or her behavioral and consumer preferences, note the attitude to advertising, the desired level of service and the need to ensure data confidentiality. Drawing up a portrait of the consumer allows to understand his or her network activity and take it into account in the formation of communication, sales organization and product promotion. Tracking consumer activity also permits making a modeling impact on it, pushing the buyer to certain actions from information to purchase. Assessment of the current situation in Ukraine allows to predict a corresponding increase in activity in the field of electronic sales. The various business models used in e-commerce are considered, and their functionality is depicted. The key factors that led to the emergence of marketplaces are highlighted and the impact of each of them is considered separately. The classification of marketplaces according to different classification features is given and the advantages of use are outlined. The tendency to emergence of new formats of marketplaces and expansion of their functionality is revealed, which significantly increases the possibilities of users from the position of organization of work and ensuring circulation of information flows. The main drivers of formation of marketplaces in the world and Ukraine are singled out. The vector of their development is tracedItem Аналіз конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Милосердова, Анна Констянтинівна; Miloserdova, AnnaUK: У статті досліджено сутність понять «конкурентоспроможність» та «конкурентоздатність». Відмічено, що незважаючи на деяку синонімічність цих понять, що часто призводить до їх ототожнення, вони мають різне змістовне навантаження. Виявлено їх ключову відмінність дефініцій, яка полягає у часовому періоді. Окреслено характеристики конкурентоздатності продукції, наведено методичні аспекти оцінки конкурентоздатності товару. Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства АТ «Мотор Січ» методом проведення PEST-аналізу, результати якого підтвердили наявність складного маркетингового середоваща. Здійснено розрахунок конкурентоздатності продукції АТ «Мотор Січ» за товарною групою «авіадвигуни» на базі експертних оцінок. Результати оцінки графічно представлено з використанням моделі «багатокутник конкурентоздатності». EN: The article examines the essence of the concepts of "competitiveness" and "competitiveness". It is noted that despite some synonymy of these concepts, which often leads to their identification, they have different content loads. The key difference in their definitions, which consists in the time period, has been revealed. Characteristics of product competitiveness are outlined, methodical aspects of product competitiveness assessment are given. An analysis of the marketing environment of Motor Sich JSC was conducted using the PEST analysis method, the results of which confirmed the presence of a complex marketing environment. The calculation of the competitiveness of Motor Sich JSC products for the product group "aircraft engines" was carried out on the basis of expert evaluations. The assessment results are graphically presented using the "polygon of competitiveness" model.Item Використання методів логістики в організації складування продукції торговельного підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Брагінець, Артем Романович; Braginets, Artem R.; Брагинец, Артем РомановичUK: Вивчено теоретико-методичні основи організації складування продукції, зокрема, класифікацію складів та організацію логістичного процесу на складі. Проаналізовано організацію складського господарства торговельного підприємства «Комфі Трейд», організацію руху матеріальних потоків та запасів підприємства в сфері розподілу за допомогою методів логістики. Запропоновано формування оптимальної складської мережі на основі логістичного підходу. Проведено прогнозування вартісних параметрів вхідних та вихідних товарно-матеріальних потоків підприємства «Комфі Трейд». EN: The theoretical and methodological bases of the organization of products storage, in particular, the classification of warehouses and the organization of the logistics process in the warehouse are learned. Analyzed the warehouse management of the commercial enterprise "Comfy Trade", the organization of material flows and stocks movement of this enterprise in the sphere of distribution using the methods of logistics. The formation of an optimal warehouse network based on a logistics approach is proposed. Forecasting of cost parameters of input and output commodity and material flows of the company "Comfi Trade" is carried out. RU: Изучены теоретико-методические основы организации складирования продукции, в частности, классификацию складов и организацию логистического процесса на складе. Проанализирована организация складского хозяйства торгового предприятия «Комфи Трейд», организация движения материальных потоков и запасов предприятия в сфере распределения с помощью методов логистики. Предложено формирование оптимальной складской сети на основе логистического подхода. Проведено прогнозирование стоимостных параметров входных и выходных товарно-материальных потоков предприятия «Комфи Трейд».Item Вплив кредитної діяльності банків на розвиток реального сектору економіки(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Дейниченко, Олег Віталійович; Deinychenko, OlehUK: У статті висвітлено сутність кредитної діяльності банків та їх вплив на економіку. Виділено ознаки кредитної діяльності та деталізовано їх вплив на економіку. Окреслено учасників кредитної діяльності та визначено індикатори їх інтересів. Проаналізовано зміну відсоткових ставок за кредитами в реальний сектор економіки та розподіл кредитів у розрізі суб’єктів кредитування. Надано визначення поняттю «кредитний ризик», описано його вплив на роботу банків та окреслено причини появи. Проведено аналіз частки непрацюючих кредитів (NPL). Виділено причини їх появи. Рекомендовано заходи спрямовані на зменшення NPL. Окреслено тенденції розвитку кредитної діяльності банків. EN: The article highlights the essence of banks' lending activities and their impact on the economy. The signs of credit activity are highlighted and their impact on the economy is detailed. The participants of credit activities are outlined and the indicators of their interests are determined. The change in interest rates on loans to the real sector of the economy and the distribution of loans by lending entities were analyzed. The concept of "credit risk" is defined, its impact on the work of banks is described, and the reasons for its appearance are outlined. An analysis of the share of non-performing loans (NPL) was carried out. The reasons for their appearance are highlighted. Measures aimed at reducing NPLs are recommended. Trends in the development of banks' credit activities are outlined.Item Державна політика зайнятості, як фактор успішного працевлаштування випускника вищого навчального(Національний університет «Запорізька політехніка», 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: У статті окреслено основні напрями державної політики України у забезпеченні працевлаштування випускників вищих навчальних закладів. Визначено основні положення законів, указів та інших законодавчих актів у сфері зайнятості молодих фахівців. Проаналізовано роль державних і недержавних установ у працевлаштуванні молоді. EN: Зроблено висновок про реальний вплив державної політики на працевлаштування студентів-випускників The article outlines the main directions of the state policy of Ukraine in ensuring the employment of graduates of higher educational institutions. The main provisions of laws, decrees and other legislative acts in the field of employment of young professionals have been determined. The role of state and non-state institutions in youth employment is analyzed. A conclusion was made about the real influence of state policy on the employment of graduate studentsItem Дитячий маркетинг : причини становлення та етичні питання(Полтава : ПУЕТ, 2023) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Успенський, Владислав Русланович; Uspensky, VladyslavUK: У тезах висвітлено особливості дитячого маркетингу, причини його становлення, висвітлено інструменти дитячого маркетингу які добре зарекомендували у роботі із цільовою аудиторією та наведені принципи етичної поведінки при реалізації дитячого маркетингу. EN: The theses highlight the peculiarities of children's marketing, the reasons for its development, highlight the tools of children's marketing that have proven themselves in working with the target audience, and outline the principles of ethical behavior in the implementation of children's marketing.Item Дослідження впливу брендингу на підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2017) Чорна, Наталія Олександрівна; Chorna, Nataliia О.; Чёрная, Наталия АлександровнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з роллю брендингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств аграрної галузі України з урахуванням особливостей їх оточення та ринкових умов. Досліджено чинники конкурентоспроможності аграрних підприємств, що здійснюють діяльність на ринках соняшника та зернових. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства за рахунок брендингу. EN: The paper deals with a range of issues related to the branding and its influence at the improvement of competitiveness of enterprise in the agrarian sector of Ukraine, taking into account the characteristics of their environment and market conditions. The factors of competitiveness of agrarian enterprises at the markets of sunflower and cereals are investigated. Activities to improve the competitiveness of an agrarian enterprise based on branding were proposed and justified. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с ролью брендинга в повышении конкурентоспособности предприятий аграрной отрасли Украины с учетом особенностей их окружения и рыночных условий. Исследованы факторы конкурентоспособности аграрных предприятий, осуществляющих деятельность на рынках подсолнечника и зерновых. Предложены и обоснованы мероприятия по повышению конкурентоспособности аграрного предприятия на основе брендинга.Item Завдання для самостійної роботи та методичні рекомендації щодо їх виконання з дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено перелік тем, що охоплюють планування самостійної роботи магістранта, мету самостійної роботи та обов’язкові завдання, завдання для самостійної роботи за темами, порядок поточного контролю та оцінювання, рекомендовані інформаційні ресурси та літературні джерела EN: A list of topics covering the independent work planning of a master's student, the purpose of independent work and mandatory tasks, tasks for independent work by topic, the order of current control and evaluation, recommended information resources and literary sources are provided.Item Комунікаційна політика підприємства авіабудівної галузі(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Шаповалов, Юрій Андрійович; Shapovalov, Yurii; Шаповалов, Юрий АндреевичUK: mВ роботі проаналізовано теоретичні засади формування комунікаційної політики промислового підприємства. Проведено аналіз середовища та аналіз комунікаційної політики підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ». Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики АТ «Мотор Січ». The theoretical bases of formation of communication policy of the industrial enterprise are analyzed in the work. The environment and communication policy of the aircraft industry on the example of "Motor Sich" are analyzed. Practical recommendations for improving the communication policy of Motor Sich are established. RU: В работе проанализированы теоретические основы формирования коммуникационной политики промышленного предприятия. Проведен анализ среды и анализ коммуникационной политики предприятия авиастроительной отрасли на примере «Мотор Сич». Разработаны практические рекомендации по совершенствованию коммуникационной политики «Мотор Сич».Item Конспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів всіх форм навчання другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини(Запорізький національний технічний університет, 2017) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина МихайловнаUK: Конспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Summary of lectures (reference) on discipline "International marketing" RU: Конспект лекций (опорный) по дисциплине «Международный маркетинг»Item Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання, №5009(Запорізький національний технічний університет, 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання EN: Lecture on discipline «E-commerce» for students of specialty 6.03050701 «Marketing» daily learning. RU: Конспект лекций по дисциплине «Электронная коммерция» для студентов специальности 6.03050701 «Маркетинг» дневной формы обученияItem Корпоративна культура та комерційна свідомість персоналу – інноваційні напрями розвитку підприємств(Teadmus OÜ, 2022) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: У монографії розглядаються інноваційні напрями розвитку підприємств. Визначено особливості управління персоналом підприємств на основі формування корпоративної культури та комерційної свідомості. Проаналізовано теоретичні основи формування корпоративної культури та комерційної свідомості персоналу підприємства. Запропоновано використання компетентнісного підходу до розвитку комерційної свідомості та корпоративної культури персоналу підприємств. Визначено тенденції розвитку корпоративної культури та комерційної свідомості персоналу. Розглянуто вплив комерційної свідомості персоналу підприємства на продуктивність праці та запропоновано концептуальну модель оцінки її ефективності. Визначено інноваційні напрями розвитку підприємств та окреслено інструменти, методи та механізми управління формуванням та розвитком корпоративної культури та комерційної свідомості персоналу підприємства. Для наукових працівників, викладачів, студентів, керівників підприємств та HR-менеджерів, а також усіх хто цікавиться сучасними методами управління персоналом та напрямами інноваційного розвитку підприємства. EN: The monograph examines enterprise development innovative trends. The monograph determined the peculiarities of enterprise personnel management based on the formation of corporate culture and commercial consciousness and analyzed the theoretical foundations of the formation of corporate culture and commercial awareness of the company's personnel. The use of a competence approach to the development of commercial consciousness and corporate culture of enterprise personnel is proposed. The trends in the development of corporate culture and the commercial consciousness of the personnel have been determined. Also, this monograph highlights the impact of the commercial consciousness of the company's personnel on labor productivity and proposes a conceptual model for evaluating its effectiveness. Innovative directions of enterprise development are identified and tools, methods, and management mechanisms for the formation and development of corporate culture and commercial awareness of the enterprise's personnel are outlined. For researchers, lecturers, students, company managers, and HR managers, as well as for everyone who is interested in modern methods of personnel management and trends of innovative development of the company.Item Крос-культурний аналіз споживача у міжнародному маркетингу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2018) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK:У статті наведено різні підходи до визначення сутності та змісту категорії «кросс-культурний аналіз». Відмічено, що міжнародний ринок є складним утворенням, який характеризується значною місткістю, що створює значні перспективи для підприємств, але одночасно висуває і додаткові вимоги до маркетингу. Виявлено, що світовий ринок є «ринком споживача», який вимагає персоніфікованого вирішення своїх проблем. Визначено ряд параметрів, які є ознаками культури. Зроблено висновок, про необхідність подальших досліджень, зокрема виявлені чинників суб’єктивного характеру, які зумовлені впливом субкультур, сформованих під впливом глобалізації та метакультури EN: The article presents different approaches to defining the essence and content of the category "cross-cultural analysis". It is noted that the international market is a complex entity, which is characterized by a significant capacity, which creates significant prospects for enterprises, but at the same time puts forward additional requirements for marketing. It was found that the global market is a "consumer's market" that requires a personalized solution to its problems. A number of parameters that are signs of culture have been determined. A conclusion was made about the need for further research, in particular, the identified factors of a subjective nature, which are caused by the influence of subcultures formed under the influence of globalization and metacultureItem Логістичне забезпечення діяльності рекламного агентства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Донець, Валерія Сергіївна; Donets, Valeriia; Донец, Валерия СергеевнаUK: В роботі розкрито теоретико-методичні основи логістичного забезпечення діяльності підприємства. Проведено аналіз логістичного забезпечення підприємства на ринку рекламних послуг (на прикладі ра «АДВ-Прінт»). Надано рекомендації щодо удосконалення логістичного забезпечення «АДВ-Прінт» EN: The work reveals the theoretical and methodological foundations of the logistics of the enterprise. The analysis of the logistics support of the enterprise in the market of advertising services is carried out (for example, ADV-Print). Recommendations are given on improving the logistics support of ADV-Print RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы логистического обеспечения деятельности предприятия. Проведен анализ логистического обеспечения предприятия на рынке рекламных услуг (на примере ра «АДВ-Принт»). Даны рекомендации по совершенствованию логистического обеспечения «АДВ-Принт»Item Логістичний підхід в організації системи антикризового управління підприємством(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Онуфрієнко, Наталія Леонідівна; Onufriienko, Nataliia L.; Онуфриенко, Наталия ЛеонидовнаUK: Проведено теоретичне дослідження ролі, сутності та місця кризи в господарській діяльності, надано характеристику системи антикризового управління підприємством, визначено особливості використання логістичного підходу в системі управління підприємством. Досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства ПрАТ «Запоріжтранформатор». Запропоновані рекомендації щодо впровадження логістичного підходу в систему антикризового управління підприємством та заходи реструктуризації підприємства EN: The theoretical research of the role, essence and place of crisis in economic activity is carried out, the characteristic of system of enterprise’s anti-crisis management is given, the features of use of the logistic approach in enterprise’s anti-crisis management system are defined. The external and internal environment of the enterprise of PJSC «Zaporizhtransformator» is investigated. Recommendations on introduction of the logistic approach in system of enterprise’s anti-crisis management and measures of enterprise’s restructuring are offered. RU: Проведено теоретическое исследование роли, сущности и места кризиса в хозяйственной деятельности, охарактеризованы системы антикризисного управления предприятием, определены особенности использования логистического подхода в системе управления предприятием. Исследованы внешняя и внутренняя среда предприятия ЧАО «Запорожтранформатор». Предложены рекомендации по внедрению логистического подхода в систему антикризисного управления предприятием и мероприятия по реструктуризации предприятияItem Магістерська робота на тему «маркетингова діяльність підприємства малого бізнесу сфери послуг в умовах цифровізації»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Рєзанцева, Валерія Сергіївна; Riezantseva, Valeriia; Резанцева, Валерия СергеевнаUK: В роботі проаналізовано сутність і особливості реалізації маркетингової діяльності на підприємствах малого бізнесу. Окреслено вплив цифровізації на маркетингову діяльність підприємства малого бізнесу. На основі проведеного дослідження зовнішнього маркетингового середовища салону краси «Woman» та сегментації відвідувачів складено аватар клієнту. Запропоновано заходи із адаптації маркетингової політики просування до можливостей цифрового простору. EN: The essence and features of realization of marketing activity at the enterprises of small business are analyzed in the work. The influence of digitalization on the marketing activities of small businesses is outlined. Based on the study of the external marketing environment of the beauty salon «Woman» and the segmentation of visitors, an avatar of the client was made. Measures to adapt the marketing policy of promotion to the possibilities of the digital space are proposed. RU: В работе проанализированы сущность и особенности реализации маркетинговой деятельности на предприятиях малого бизнеса. Обозначено влияние цифровизации на маркетинговую деятельность предприятия малого бизнеса. На основе проведенного исследования внешней маркетинговой среды салона красоты «Woman» и сегментации посетителей составлен аватар клиенту. Предложены меры по адаптации маркетинговой политики к продвижению возможностей цифрового пространства.Item Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингових технологій просування товару на автомобільному ринку»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Довжик, Валерія Сергіївна; Dovzhyk, Valeriia; Довжик, Валерия СергеевнаUK: Дипломна робота присвячена питанням використання ефективних маркетингових технологій просування товарів на ринок в стратегічному плані підприємства. На основі ґрунтовного аналізу маркетингової діяльності підприємства на автомобільному ринку, були визначені основні проблеми застосування маркетингових технологій. Запропоновані шляхи удосконалення маркетингової стратегії за рахунок корегування технологій просування, що сприятиме прискоренню досягнення стратегічних цілей підприємства. EN: Thesis is devoted to the use of effective marketing technologies to promote goods on the market in strategic enterprise plan. Based on a thorough analysis of the company's marketing activities in the automotive market, the main problems of marketing technologies were identified. Suggested ways improving marketing strategy by adjusting technology promotion that will accelerate the achievement of strategic goals of the enterprise. RU: Дипломная работа посвящена вопросам использования эффективных маркетинговых технологий продвижения товаров на рынок в стратегическом плане предприятия. На основе основательного анализа маркетинговой деятельности предприятия на автомобильном рынке были определены основные проблемы применения маркетинговых технологий. Предлагаемые пути усовершенствование маркетинговой стратегии за счет корректировки технологий продвижение, что будет способствовать ускорению достижения стратегических целей предприятия.Item Магістерська робота на тему: «Розробка маркетингової стратегії підприємства виробника кондитерських виробів»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Середенко, Таміла Юріївна; Seredenko, Tamila Y.; Середенко, Тамила ЮрьевнаГЛЖ На основі дослідження сутності категорії «маркетингова стратегія» дано її визначення релевантне до сучасних умов бізнес-середовища та запропоновано методику розробки. Досліджено ринок борошняних кондитерських виробів України, групи виробників, уподобання споживачів, побудовано карти сприйняття. Проаналізовано маркетингові можливості кондитерської «Солодкий подарунок» та запропоновано заходи щодо формування її маркетингової стратегії. EN: Based on the study of the essence of the category "marketing strategy", its definition is relevant to the modern conditions of the business environment and proposed a method of development. The market of flour confectionery products of Ukraine, producer groups, consumer preferences are studied, perception maps are constructed. The marketing opportunities of the confectionery "Sweet Gift" are analyzed and measures for the formation of its marketing strategy are proposed. RU: На основе исследования сущности категории «маркетинговая стратегия» дано ее определение релевантное современным условиям бизнес-среды и предложена методика разработки. Исследован рынок мучных кондитерских изделий Украины, группы производителей, предпочтения потребителей, построены карты восприятия. Проанализированы маркетинговые возможности кондитерской «Сладкий подарок» и предложены мероприятия по формированию ее маркетинговой стратегии.