Патенти на корисну модель
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Патенти на корисну модель by Title
Now showing 1 - 20 of 41
Results Per Page
Sort Options
Item Колесо транспортного засобу. Патент на корисну модель(Укрпатент, 2020) Кубіч, Вадим Іванович; Kubich, Vadim I.; Кубич, Вадим ИвановичUK: Наведено опис колеса транспортного засобу, яке містить маточину, ресивер, диск, закріплений на ньому обід із шиною, повітроводи з впускними і випускними клапанами. EN: A description of a vehicle wheel, which contains a hub, a receiver, a disk, a rim with a tire fixed to it, air ducts with inlet and outlet valves is given. RU: Приведено описание колеса транспортного средства, которое содержит ступицу, ресивер, диск, закрепленный на нем обод с шиной, воздуховоды с впускными и выпускными клапанами.Item Колесо транспортного засобу. Патент на корисну модель(Укрпатент, 2021) Кубіч, Вадим Іванович; Kubich, Vadim I.; Кубич, Вадим ИвановичUK: Наведено опис колеса транспортного засобу, яке містить маточину, ресивер, утворений циліндричною маточиною, внутрішня порожнина якої з одного торця закрита диском, та встановлений на порожнистому валу, диск, закріплений на ньому обід із шиною у вигляді розміщених рівномірно по колу гумових елементів, встановлених з зазором, повітроводи з впускними та випускними клапанами. EN: A description of a vehicle wheel is given, which contains a hub, a receiver formed by a cylindrical hub, the inner cavity of which is closed at one end by a disk, and a disk mounted on a hollow shaft, a rim with a tire fixed on it in the form of rubber elements spaced evenly around a circle, installed with a gap , air ducts with inlet and outlet valves. RU: Приведено описание колеса транспортного средства, которое содержит ступицу, ресивер, образованный цилиндрической ступицей, внутренняя полость которой с одного торца закрыта диском, и установленный на полом валу диск, закрепленный на нем обод с шиной в виде размещенных равномерно по кругу резиновых элементов, установленных с зазором, воздуховоды с впускными и выпускными клапанами.Item Концентрат мастильно-охолоджувальної рідини(Укрпатент, 2019) Циганов, Володимир Васильович; Tsyganov, Volodimir; Матвєєнко, Любов Сергіївна; Matvieienko, LiubovUK: Концентрат мастильно-охолоджувальної рідини для механічної обробки металів містить гліколі, продукт взаємодії борної кислоти з алканоламінами при температурі 95-105 °C, продукт взаємодії вищих жирних кислот з алканоламінами при температурі 130-150 °C, ді(алкілполіетиленгліколевого) ефіру фосфорної кислоти калієву сіль, мінеральне масло, бензойну кислоту та поліметилметакрилат у розчиненому вигляді. EN: The concentrate of lubricating-cool liquid contains for tooling of metals glycols, product of co - operation of boric acid from alkanolamins at a temperature 95-105 °C product of co-operation of higher fat acids from alkanolamins at a temperature 130-150 °C to actions (an alkylpolyethyleneglycol) of ether of phosphoric acid potassium salt, mineral oil benzoic acid and рolymethylmethacrylate in a cut-in kind.Item Лабіринтне ущільнення газових турбін з покриттям(Укрпатент, 2019) Павленко, Дмитро Вікторович; Pavlenko, Dmytro; Ткач, Дар'я Володимирівна; Tkach, Daria; Грешта, Віктор Леонідович; Greshta, ViktorUK: Лабіринтне ущільнення газових турбін з покриттям включає ущільнювальне покриття на деталях статора, у якому гребінці, розташовані на циліндричній поверхні ротора, можуть прорізати для себе канавки. Як ущільнююче покриття використовують металокерамічний ущільнювальний матеріал на основі нікелю. EN: Labyrinth seals for coated gas turbines comprise a sealing coating on stator components in which the scallops arranged on the cylindrical surface of the rotor can cut grooves for themselves. The sealing coating is a metal-ceramic nickel-based metal-ceramic sealing material is used as the sealing coating.Item Ливарний магнієвий сплав з підвищеною пластичністю.(Укрпатент, 2019) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadym; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadym; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Лукінов, Володимир Васильович; Lukinov, Volodymyr; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, Oleksii; Лук'яненко, Олександр Сергійович; Lukianenko, OleksandrUK: Ливарний сплав на основі магнію з підвищеною пластичністю містить цирконій, неодим, цинк. Додатково містить срібло. EN: A magnesium-based casting alloy with increased plasticity containing zirconium, neodymium, and zinc. It also contains silver.Item Ливарний магнієвий сплав підвищеної міцності(Укрпатент, 2020) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadym; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadym; Табунщик, Галина Володимирівна; Tabunshchyk, Galyna; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, OleksiiUK: Ливарний магнієвий сплав підвищеної міцності містить неодим, цирконій, цинк, магній та золото. EN: The high-strength cast magnesium alloy contains neodymium, zirconium, zinc, magnesium, and gold.Item Ливарний сплав на основі магнію з покращеною пластичністю(Укрпатент, 2020) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadym; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadym; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Силенко, Сергій Анатолійович; Sylenko, Serhii Anatoliiovych; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, Oleksii; Лук'яненко, Олександр Сергійович; Lukianenko, OleksandrUK: Ливарний сплав на основі магнію з підвищеною пластичністю містить цирконій, неодим, цинк та додатково - золото. EN: The magnesium-based casting alloy with high ductility contains zirconium, neodymium, zinc and goldItem Ливарний сплав на основі магнію з підвищеними властивостями(Укрпатент, 2019) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadim; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadim; Лукінов, Володимир Васильович; Lukinov, Volodymyr; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, OleksiyUK: Ливарний сплав на основі магнію містить неодим, цирконій, цинк та додатково містить срібло. EN: The magnesium-based cast alloy contains neodymium, zirconium, zinc, and additionally contains silver.Item Механічний безшатунний прес(Укрпатент, 2020) Обдул, Василь Дмитрович; Obdul, Vasyl; Широкобоков, Віталій Володимирович; Shyrokobokov, Vitalii; Матюхін, Антон Юрійович; Matukhin, Anton; Обдул, Дмитро Васильович; Obdul, DmitroUK: Механічний безшатунний прес складається із розміщеного в напрямних станини повзуна, кінематично зв'язаний з кривошипами за допомогою насаджених на вісь повзуна щік, шпонок і вала кривошипа з нерухомо встановленими на його консолях шестернями, які знаходяться в кінематичному контакті через встановлені на кривошипах проміжні зубчаті колеса з нерухомими шестернями, які в свою чергу нерухомо змонтовано вісесиметрично валам, на яких встановлено приводні зубчаті колеса з можливістю обертання в стійках станини. Число зубців нерухомої шестірні вдвічі більше, ніж у шестірні. EN: The mechanical rodless press consists of a slider placed in the frame guides, kinematically connected to the cranks by means of jaws, keys and a crank shaft with fixed gears mounted on its consoles, which are in kinematic contact through intermediate gears with fixed gears mounted on the crankshafts, which in turn are fixedly mounted axially to the shafts on which the drive gears are mounted and can rotate in the frame racks. The number of teeth of the fixed gear is twice that of the pinion gear.Item Ніж спортивний "Запорізька Січ"(Укрпатент, 2020) Гавриленко, В'ячеслав Віталійович; Havrylenko, Vyacheslav; Капустян, Олексій Євгенович; Kapustіan, Oleksiі; Бровко, Олексій Борисович; Brovko, OleksiyUK: Ніж спортивний містить симетричні відносно подовжньої осі клинок і рукоятку, які виконані суцільно з листової сталі. Торець рукоятки виконаний округлим, загострений кінець клинка має контур, що обмежений з обох боків опуклими кривими. Довжина рукоятки менше довжини клинка. Ширина рукоятки менше ніж у клинка у 1,4 разу. По всій довжині клинка виконано плоску площадку шириною по 8 мм від подовжньої осі ножа. Товщина від торця рукоятки до центра клинка є постійною і рівномірно зменшена від його середньої частини до загостреного кінця та від плоскої площадки клинка до його бічних поверхонь й плавно переходить в округлу форму леза та вістря з радіусом, близьким до половини товщини клинка, товщина вістря менше, ніж рукоятки в 2,5 рази. Довжина рукоятки менше довжини клинка у 1,3 рази. EN: The sports knife contains a blade and a handle that are symmetrical about the longitudinal axis and are made entirely of sheet steel. The end of the handle is rounded, the pointed end of the blade has a contour bounded on both sides by convex curves. The length of the handle is less than the length of the blade. The width of the handle is 1.4 times less than that of the blade. A flat area 8 mm wide from the longitudinal axis of the knife is made along the entire length of the blade. The thickness from the end of the handle to the center of the blade is constant and uniformly reduced from its middle part to the pointed end and from the flat surface of the blade to its side surfaces and smoothly transitions into a rounded shape of the blade and a point with a radius close to half the thickness of the blade, the point thickness is less, than handles in 2.5 times. The length of the handle is 1.3 times less than the length of the blade.Item «Оптичний аналого-цифровий перетворювач «яскравість випромінювання - код» адаптивного типу з підвищеною точністю вимірювань»(ДП «Укрпатент», 2020) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення (КТР): оптичний АЦП «яскравість випромінювання - код» адаптивного типу з підвищеною точністю вимірювань EN: A constructive-technological solution (CTS) was proposed: ADC «optical radiation brightness - code» of adaptive type with the increased accuracy of measurements RU: Предложено конструктивно–технологическое решение (КТР): оптический АЦП «яркость излучения - код» адаптивного типа с повышенной точностью измеренийItem Оптоелектронна інтегральна схема для цифрових автоматів(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2010) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення: оптоелектронна ІС (на міропотужних оптронах) з можливістю нарощювання склійок управляючих і/або операційних цифрових автоматів EN: A constructive-technological solution is proposed: an optoelectronic IC (based on power-efficient optocouplers) with the possibility of increasing the gluing of control and /or operational digital automatons RU: Предложено конструктивно-технологическое решение: оптоелектронна ИС (на миромощных оптронах) с возможностью наращивания склеек управляющих и/ или операционных цифровых автоматовItem Пристрій аварійного керування тяговою частотно-керованою передачею змінного струму автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Відомий пристрій для реалізації способу управління баштовим краном в аварійній ситуації , встановленому на основі, що включає пульт керування краном, розташований в кабіні крана і з'єднаний електрично з виконавчими елементами керування приводом принаймні одного механізму крана, засоби безпеки - задатчик з електричним входом і виходом, аварійний датчик, з'єднаний з задатчиком, кнопку включення електроживлення приводу механізму крана, сполучену з приводом і джерелом живлення, постачений додатковим пультом керування краном, розташованим з можливістю його фіксації на ходової частини крана в легкодоступному з основи крана місці, при цьому додатковий пульт електрично з'єднаний з основним пультом управління через вихід задатчика і пов'язаний електрично додатковим зворотним зв'язком з основним пультом управління, при цьому додатковий пульт виконаний з ключем-маркою і додатковим вимикачем, який встановлений між додатковим пультом управління і другим додатковим виходом задатчика і пов'язаний з ними, привід механізму крана електрично з'єднаний з додатковим пультом керування краном, а ключ-марка змінний і встановлений в додатковому пульті з можливістю його взаємодії з додатковим вимикачем. EN: A known device for implementing a method for controlling a tower crane in an emergency installed on the basis of a crane control panel is located in the cockpit and connected electrically to the actuators of actuator control with at least one crane mechanism, safety means - an actuator with an electric the input and output, the emergency sensor, connected to the dial, the button to turn on the power supply actuator crane, connected to the drive and a power supply, supplied with an additional control panel crane, located with the possibility of fixing it to the running gear of the crane in an easily accessible place from the base of the crane, with the additional console electrically connected to the main control panel through the output of the dial, and is connected electrically to the additional feedback with the main control panel, with the additional remote control executed with a key-brand and an additional switch, which is installed between the additional control panel and the second additional output of the set-point and associated with them, the drive mechanism of the crane is electrically connected to the additional control panel the crane, and the key-brand is variable and installed in the additional remote control with the ability to interact with the additional switch. RU: Известно устройство для реализации способа управления башенным краном в аварийной ситуации, установленном на основе, включая пульт управления краном, расположенный в кабине крана и соединен электрически с исполнительными элементами управления приводом по крайней мере одного механизма крана, средства безопасности - задатчик с электрическим входом и выходом, аварийный датчик, соединенный с задатчиком, кнопку включения электропитания привода механизма крана, соединенную с приводом и источником питания, снабжен дополнительным пультом управления краном, расположенным с возможностью его фиксации на ходовой части крана в легкодоступном из основы крана месте, при этом дополнительный пульт электрически соединен с основным пультом управления через выход задатчика и связан электрически дополнительным обратной связью с основным пультом управления, при этом дополнительный пульт выполнен с ключом маркой и дополнительным выключателем, который установлен между дополнительным пультом управления и вторым дополнительным выходом задатчика и связанный с ними, привод механизма крана электрически соединен с дополнительным пультом управления краном, а ключ марка переменный и установлен в дополнительном пульте с возможностью его взаимодействия с дополнительным выключателем.Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2021) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками, металеву пластину, яка розміщена на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом кулько-гвинтової передачі. Гайку кулько-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які, в свою чергу, через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. При цьому осі повороту керованих коліс автомобіля з'єднано із лівим та правим датчиками положення, які приєднані до електронного блока керування, до якого також приєднано кроковий електродвигун. EN: The device for continuous automatic correction of the toe-in of the steered wheels of a car in motion contains steered wheels with bearings, axles with swivel cams, a metal plate placed at the standard place of attachment of the steering rods of the rack and pinion steering mechanism, a stepper motor connected to a ball screw transmission nut. The ball screw nut is connected to a system of levers, which, in turn, are connected to the wheel pivot axis through the steering linkage and the swing arm. The axes of rotation of the steered wheels of the vehicle are connected to the left and right position sensors, which are connected to the electronic control unit, to which the stepper motor is also connected.Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2021) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками, металеву пластину, яка розміщена на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом куле-гвинтової передачі, а гайку куле-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які в свою чергу через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. Кероване колесо з лівого боку з'єднано із лівим датчиком положення та лівим кроковим електродвигуном, а кероване колесо з правого боку з'єднано із правим датчиком положення та правим кроковим електродвигуном, лівий та правий датчики положення, а також лівий та правий крокові електродвигуни приєднано до електронного блока керування. EN: The device for continuous automatic correction of the toe-in of the steered wheels of a vehicle in motion contains steered wheels with bearings, axles with swivel cams, a metal plate that is placed at the standard place of attachment of the steering rods of the rack and pinion steering mechanism, a stepper motor connected to a ball screw, and a ball screw nut connected to a system of levers, which in turn are connected to the steering axle through a steering rod and a swing arm. The steerable wheel on the left side is connected to the left position sensor and the left stepper motor, and the steerable wheel on the right side is connected to the right position sensor and the right stepper motor, and the left and right position sensors and the left and right stepper motors are connected to the electronic control unit.Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2020) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі, який містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками. На металевій пластині, розміщеній на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, встановлено кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом кульо-гвинтової передачі, а гайку кульо-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які, в свою чергу, через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. EN: A device for continuous automatic regulation of the toe-in of steered wheels on a vehicle in motion, which includes steered wheels with bearings, axles with pivot cams. A stepper motor installed on a metal plate located at the standard place of attachment for steering rods rack and pinion steering mechanism is connected to a ball screw, and the nut of the ball screw is connected to a system of levers, which are connected to the wheel pivot axis through the steering rod and the swing lever.Item Пристрій для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2016) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Коцур, Михайло Ігорович; Kotsur, Mykhaylo I.; Коцур, Михаил Игоревич; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичItem Пристрій для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Корисна модель відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується асинхронних двигунів. В основу корисної моделі поставлено завдання створення пристрою для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом, що містить мінімально необхідну кількість механічних органів впливу, є універсальним для більшості рухомих електротехнічних комплексів та відносно просто реалізується на практиці. Вхід пульту підключено до виходу блоку електронної системи візуалізації, що дозволяє реалізовувати взаємодію між оператором та системою без механічних важелів впливу. Окрім того, підключення системи керування тяговим перетворювачем частоти до блоку електронної системи візуалізації дозволяє збільшити кількість доступної для оператора інформації стосовно процесів, які відбуваються у тяговому електроприводі. EN: The utility model refers to the field of electrical engineering, specifically - for asynchronous motors. The basis of the utility model is the task of creating a device for controlling a traction mobile electrical system containing the minimum required number of mechanical organs of influence, is universal for most mobile electrotechnical systems and is relatively simply implemented in practice. The input of the remote control is connected to the output of the electronic visualization system unit, which allows the interaction between the operator and the system without mechanical levers of influence. Additionally, connecting a traction frequency control system to an electronic rendering system block allows you to increase the amount of information available to the operator regarding the processes that occur in a traction electric drive. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается асинхронных двигателей. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для управления тяговым подвижным электротехническим комплексом, содержащий минимально необходимое количество механических органов воздействия, является универсальным для большинства подвижных электротехнических комплексов и относительно просто реализуется на практике. Вход пульта подключен к выходу блока электронной системы визуализации, позволяет реализовывать взаимодействие между оператором и системой без механических рычагов влияния. Кроме того, подключение системы управления тяговым преобразователем частоты в блок электронной системы визуализации позволяет увеличить количество доступной для оператора информации о процессах, происходящих в тяговом электроприводе.Item Пристрій для регулювання швидкості електродвигуна змінного струму(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Качур, Олександр Сергійович; Качур, Александр Сергеевич; Kachur, Olexandr S.; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання розробки пристрою регулювання швидкості електродвигуна змінного струму, з використанням однофазного датчика струму, та з використанням цифрових сигналів керування. Вирішення цього завдання досягається тим, що датчик струму встановлюється в коло постійного струму між інвертором та керованим випрямлячем, а вихідний його сигнал подається на цифровий пристрій обрахунку, що являє собою мікропроцесорний пристрій, в якому здійснюється початковий обрахунок коефіцієнтів регуляторів струму для будь-якого двигуна, встановленого до системи, та генерація цифрового сигналу завдання до регуляторів струму. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically - to frequency-controlled ac drives. In the basis of the invention, the task is to develop a device for adjusting the speed of an electric motor, using a single-phase current sensor, and using digital control signals. The solution of this problem is achieved by the fact that the current sensor is installed in the DC range between the inverter and the controller rectifier, and its output signal is fed to a digital calculating device, which is a microprocessor device in which the initial calculation of the coefficients of the current regulators for any engine is performed, installed in the system, and the generation of the digital signal of the task to the current regulators. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача разработки устройства регулирования скорости электродвигателя переменного тока, с использованием однофазного датчика тока, и с использованием цифровых сигналов управления. Решение этой задачи достигается тем, что датчик тока устанавливается в круг постоянного тока между инвертором и управляемым выпрямителем, а выходной его сигнал подается на цифровое устройство расчета, что представляет собой микропроцессорное устройство, в котором осуществляется начальный расчет коэффициентов регуляторов тока для любого двигателя, установленного в систему, и генерация цифрового сигнала задания к регуляторам тока.Item Пристрій для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2011) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Качур, Олександр Сергійович; Качур, Александр Сергеевич; Kachur, Olexandr S.; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується тягових частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання створення пристрою для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка. Вирішення цього завдання досягається тим, що створено пристрій для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка, що містить послідовно з’єднані задатчик ривка, на вхід якого подається відповідне завдання на швидкість руху об’єкта, задатчик прискорення та задатчик швидкості, причому на вході задатчика ривка встановлено компаратор, до негативних входів якого підключено виходи зворотних зв’язків задатчика прискорення та задатчика швидкості, до позитивного входу якого підключено блок, що перетворює завдання на частоту струму двигуна у відповідне значення швидкості електроприводу, на виході задатчика швидкості встановлено задатчик частоти з обмеженням активної складової струму двигуна, який складається з пропорційної ланки, що перетворює сформоване задатчиком швидкості завдання на швидкість електроприводу, вихід якої приєднано до позитивного входу першого компаратора, вихід якого приєднано до першого входу блоку обмеження струму, до другого входу якого приєднано вихід другого компаратора, на перший вхід якого подається сигнал активного струму від системи, а на другий вхід якого подається завдання на активний струм системи, вихід блоку обмеження струму приєднано до входу інтегруючої ланки, вихід якої приєднано до негативного входу першого компаратора. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically refers to traction frequency controlled electric actuators. In the basis of the invention, the task is to create a device for forming a curve for changing the frequency of a frequency-controlled electric drive with a limitation of the active component of the current and the jerk. The solution to this problem is achieved by creating a device for forming a curve for changing the frequency of a frequency-controlled electric drive with a limitation of the active component of the current and a jerk containing a series of connected jumper set-up, the input of which gives the corresponding task on the speed of the object, the setter acceleration and velocity transmitter, and at the input of the pickup gauge the comparator is installed, to the negative inputs of which the outputs of the feedback links of the accelerator and the speed controller are connected, to the positive in which unit is connected to a unit that converts the task to the engine current frequency at the corresponding value of the speed of the electric motor, at the output of the speed selector, a frequency selector with a limitation of the active component of the motor is established, which consists of a proportional link, which converts the speed of the electric drive generated by the speed dial of the drive, the output of which connected to the positive input of the first comparator, the output of which is connected to the first input of the blocking current block, to the second input is connected the output of the second comparator and at first input a signal from the current active system and a second input a job to active system current, output current limiting unit connected to the input of integrating units, which output is connected to the negative input of first comparator. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается тяговых частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для формирования кривой изменения частоты тока частотно-управляемого электропривода с ограничением активной составляющей тока и рывка. Решение этой задачи достигается тем, что создано устройство для формирования кривой изменения частоты тока частотно-управляемого электропривода с ограничением активной составляющей тока и рывка, содержащий последовательно соединенные задатчик рывка, на вход которого подается соответствующее задание на скорость движения объекта, задатчик ускорения и задатчик скорости, причем на входе задатчика рывка установлено компаратора, к негативным входов которого подключены выходы обратных связей задатчика ускорения и задатчика скорости, к положительному в оду которому подключен блок, превращает задание на частоту тока двигателя в соответствующее значение скорости электропривода, на выходе задатчика скорости установлен задатчик частоты с ограничением активной составляющей тока двигателя, который состоит из пропорциональной звена, превращает сформировано задатчиком скорости задания на скорость электропривода, выход которой присоединен к положительному входу первого компаратора, выход которого присоединен к первому входу блока ограничения тока, ко второму входу которого подключен выход второго компарато а на первый вход которого подается сигнал активного тока от системы, а на второй вход которого подается задание на активный ток системы, выход блока ограничения тока присоединен к входу интегрирующего звена, выход которой присоединен к негативному входа первого компаратора.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »