Патенти
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Патенти by Title
Now showing 1 - 20 of 48
Results Per Page
Sort Options
Item Гвинтовий прес(Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій, 2023) Обдул, Василь Дмитрович; Obdul, Vasyl; Матюхін, Антон Юрійович; Matiukhin, Anton; Широкобоков, Віталій Володимирович; Shyrokobokov, Vitalii; Обдул, Дмитро Васильович; Obdul, Dmytro; Матюхіна, Тетяна Геннадіївна; Matiukhina, Tetiana; Висоцька, Наталя Іванівна; Vysotska, NataliaUK: Винахід належить до галузі обробки металів тиском, а саме стосується конструкцій гвинтових пресів, та може бути використаний з комбінованим приводом. Гвинтовий прес має станину, між стійками якої на гвинтовому шпинделі встановлено повзун, гальмівний пристрій, головний привод та привод зворотного ходу. На цапфі гвинтового шпинделя закріплені основний та додатковий маховики. Додатковий маховик виконано з зовнішньої та внутрішньої частин, які з'єднані по радіусу поворотними шпонками коромислової форми, що додатково підпружинені пружинами та мають можливість жорстко фіксувати зовнішню та внутрішню частини додаткового маховика при прямому ходу і роз'єднувати їх при зворотному ходу. Співвідношення об'єму зовнішньої та внутрішньої частин додаткового маховика 5:1 Гальмівний пристрій виконано двоколодковим та змонтовано на станині з можливістю гальмування зовнішньої частини додаткового маховика. Винахід дозволяє зменшити обсяги накопичування кінетичної енергії в маховику, які необхідно гасити, і як наслідок зменшити зношування гальмівних вставок, що приводить до підвищення частоти ходів та продуктивності преса в цілому EN: The invention relates to the field of metal forming, in particular to the construction of screw presses, and can be used with a combined drive. The screw press has a bed with a slider, a braking device, a main drive and a reverse drive mounted on a screw spindle between the uprights. The main and additional flywheels are mounted on the screw spindle journal. The auxiliary flywheel is made of outer and inner parts, which are connected along the radius by rocker-type swivel keys, additionally sprung and able to rigidly fix the outer and inner parts of the auxiliary flywheel during forward travel and separate them during reverse travel. The ratio of the volume of the outer and inner parts of the additional flywheel 5:1 The brake device is made of two pads and mounted on the frame with the possibility of braking the outer part of the additional flywheel. The invention allows to reduce the amount of kinetic energy accumulation in the flywheel, which must be damped, and as a result, to reduce wear of the brake inserts, which leads to an increase in the stroke rate and productivity of the press as a wholeItem Зносостійкий чавун з підвищеною корозійною стійкістю в середовищі, що містить хлор з pH 2,5-3,0(Укрпатент, 2019) Нетребко, Валерій Володимирович; Netrebko, ValeriyUK: Винахід належить до чорної металургії і стосується залізовуглецевого сплаву для виробництва виливків зносостійких деталей. Сплав містить, мас. %: вуглець 1,7-2,1, хром 22,0-24,5, марганець 1,1-2,0, кремній 0,8-1,3, нікель 1,1-1,5, залізо та домішки решта. Технічний результат: забезпечення зносостійкості та підвищення корозійної стійкості в середовищі, що містить хлор з pH 2,5-3,0.кості в середовищі, що містить хлор з pH 2,5-3,0. EN: The invention belongs to ferrous metallurgy and concerns an iron-carbon alloy for the production of castings of wear-resistant parts. The alloy contains, wt. %: carbon 1.7-2.1, chromium 22.0-24.5, manganese 1.1-2.0, silicon 0.8-1.3, nickel 1.1-1.5, iron and impurities rest. Technical result: ensuring wear resistance and increasing corrosion resistance in an environment containing chlorine with a pH of 2.5-3.0.Item Колесо транспортного засобу. Патент на корисну модель(Укрпатент, 2020) Кубіч, Вадим Іванович; Kubich, Vadim I.; Кубич, Вадим ИвановичUK: Наведено опис колеса транспортного засобу, яке містить маточину, ресивер, диск, закріплений на ньому обід із шиною, повітроводи з впускними і випускними клапанами. EN: A description of a vehicle wheel, which contains a hub, a receiver, a disk, a rim with a tire fixed to it, air ducts with inlet and outlet valves is given. RU: Приведено описание колеса транспортного средства, которое содержит ступицу, ресивер, диск, закрепленный на нем обод с шиной, воздуховоды с впускными и выпускными клапанами.Item Колесо транспортного засобу. Патент на корисну модель(Укрпатент, 2021) Кубіч, Вадим Іванович; Kubich, Vadim I.; Кубич, Вадим ИвановичUK: Наведено опис колеса транспортного засобу, яке містить маточину, ресивер, утворений циліндричною маточиною, внутрішня порожнина якої з одного торця закрита диском, та встановлений на порожнистому валу, диск, закріплений на ньому обід із шиною у вигляді розміщених рівномірно по колу гумових елементів, встановлених з зазором, повітроводи з впускними та випускними клапанами. EN: A description of a vehicle wheel is given, which contains a hub, a receiver formed by a cylindrical hub, the inner cavity of which is closed at one end by a disk, and a disk mounted on a hollow shaft, a rim with a tire fixed on it in the form of rubber elements spaced evenly around a circle, installed with a gap , air ducts with inlet and outlet valves. RU: Приведено описание колеса транспортного средства, которое содержит ступицу, ресивер, образованный цилиндрической ступицей, внутренняя полость которой с одного торца закрыта диском, и установленный на полом валу диск, закрепленный на нем обод с шиной в виде размещенных равномерно по кругу резиновых элементов, установленных с зазором, воздуховоды с впускными и выпускными клапанами.Item Концентрат мастильно-охолоджувальної рідини(Укрпатент, 2019) Циганов, Володимир Васильович; Tsyganov, Volodimir; Матвєєнко, Любов Сергіївна; Matvieienko, LiubovUK: Концентрат мастильно-охолоджувальної рідини для механічної обробки металів містить гліколі, продукт взаємодії борної кислоти з алканоламінами при температурі 95-105 °C, продукт взаємодії вищих жирних кислот з алканоламінами при температурі 130-150 °C, ді(алкілполіетиленгліколевого) ефіру фосфорної кислоти калієву сіль, мінеральне масло, бензойну кислоту та поліметилметакрилат у розчиненому вигляді. EN: The concentrate of lubricating-cool liquid contains for tooling of metals glycols, product of co - operation of boric acid from alkanolamins at a temperature 95-105 °C product of co-operation of higher fat acids from alkanolamins at a temperature 130-150 °C to actions (an alkylpolyethyleneglycol) of ether of phosphoric acid potassium salt, mineral oil benzoic acid and рolymethylmethacrylate in a cut-in kind.Item Лабіринтне ущільнення газових турбін з покриттям(Укрпатент, 2019) Павленко, Дмитро Вікторович; Pavlenko, Dmytro; Ткач, Дар'я Володимирівна; Tkach, Daria; Грешта, Віктор Леонідович; Greshta, ViktorUK: Лабіринтне ущільнення газових турбін з покриттям включає ущільнювальне покриття на деталях статора, у якому гребінці, розташовані на циліндричній поверхні ротора, можуть прорізати для себе канавки. Як ущільнююче покриття використовують металокерамічний ущільнювальний матеріал на основі нікелю. EN: Labyrinth seals for coated gas turbines comprise a sealing coating on stator components in which the scallops arranged on the cylindrical surface of the rotor can cut grooves for themselves. The sealing coating is a metal-ceramic nickel-based metal-ceramic sealing material is used as the sealing coating.Item Ливарний cплав на основі магнію з підвищеною пластичністю(Укрпатент, 2022) Лук'яненко, Олександр Сергійович; Lukianenko, Oleksandr; Наумик, Валерій Владиленович; Naumyk, Valerii; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhin, Volodymyr; Касай, Павло Олександрович; Kasai, Pavlo; Балушок, Костянтин Брониславович; Balushok, Kostiantyn; Поліщук, Наталія Миколаївна; Polishchuk, Nataliia; Кирик, Дмитро Леонідович; Kyryk, Dmytro; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, VadymUK: Винахід належить до металургії і стосується ливарних сплавів на основі магнію з підвищеною пластичністю та збереженими показниками міцності, які використовуються для виготовлення литих деталей машинобудівної промисловості. Крім того даний сплав може бути застосований у медичній галузі. Сплав містить, мас. %: цирконій - 1,1-1,8; неодим - 2,2- 2,8; цинк - 0,1-0,7; скандій - 0,03-0,1; магній - решта. EN: The invention relates to metallurgy and concerns magnesium-based casting alloys with increased ductility and preserved strength characteristics used for the manufacture of cast parts for the machine-building industry. In addition, this alloy can be used in the medical industry. The alloy contains, wt. %: zirconium - 1.1-1.8; neodymium - 2.2-2.8; zinc - 0.1-0.7; scandium - 0.03-0.1; magnesium - the restItem Ливарний магнієвий сплав з підвищеною пластичністю.(Укрпатент, 2019) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadym; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadym; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Лукінов, Володимир Васильович; Lukinov, Volodymyr; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, Oleksii; Лук'яненко, Олександр Сергійович; Lukianenko, OleksandrUK: Ливарний сплав на основі магнію з підвищеною пластичністю містить цирконій, неодим, цинк. Додатково містить срібло. EN: A magnesium-based casting alloy with increased plasticity containing zirconium, neodymium, and zinc. It also contains silver.Item Ливарний магнієвий сплав підвищеної міцності(Укрпатент, 2020) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadym; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadym; Табунщик, Галина Володимирівна; Tabunshchyk, Galyna; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, OleksiiUK: Ливарний магнієвий сплав підвищеної міцності містить неодим, цирконій, цинк, магній та золото. EN: The high-strength cast magnesium alloy contains neodymium, zirconium, zinc, magnesium, and gold.Item Ливарний сплав на основі магнію з покращеною пластичністю(Укрпатент, 2020) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadym; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadym; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Силенко, Сергій Анатолійович; Sylenko, Serhii Anatoliiovych; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, Oleksii; Лук'яненко, Олександр Сергійович; Lukianenko, OleksandrUK: Ливарний сплав на основі магнію з підвищеною пластичністю містить цирконій, неодим, цинк та додатково - золото. EN: The magnesium-based casting alloy with high ductility contains zirconium, neodymium, zinc and goldItem Ливарний сплав на основі магнію з підвищеними властивостями(Укрпатент, 2019) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadim; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadim; Лукінов, Володимир Васильович; Lukinov, Volodymyr; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, OleksiyUK: Ливарний сплав на основі магнію містить неодим, цирконій, цинк та додатково містить срібло. EN: The magnesium-based cast alloy contains neodymium, zirconium, zinc, and additionally contains silver.Item Механічний безшатунний прес(Укрпатент, 2020) Обдул, Василь Дмитрович; Obdul, Vasyl; Широкобоков, Віталій Володимирович; Shyrokobokov, Vitalii; Матюхін, Антон Юрійович; Matukhin, Anton; Обдул, Дмитро Васильович; Obdul, DmitroUK: Механічний безшатунний прес складається із розміщеного в напрямних станини повзуна, кінематично зв'язаний з кривошипами за допомогою насаджених на вісь повзуна щік, шпонок і вала кривошипа з нерухомо встановленими на його консолях шестернями, які знаходяться в кінематичному контакті через встановлені на кривошипах проміжні зубчаті колеса з нерухомими шестернями, які в свою чергу нерухомо змонтовано вісесиметрично валам, на яких встановлено приводні зубчаті колеса з можливістю обертання в стійках станини. Число зубців нерухомої шестірні вдвічі більше, ніж у шестірні. EN: The mechanical rodless press consists of a slider placed in the frame guides, kinematically connected to the cranks by means of jaws, keys and a crank shaft with fixed gears mounted on its consoles, which are in kinematic contact through intermediate gears with fixed gears mounted on the crankshafts, which in turn are fixedly mounted axially to the shafts on which the drive gears are mounted and can rotate in the frame racks. The number of teeth of the fixed gear is twice that of the pinion gear.Item Ніж спортивний "Запорізька Січ"(Укрпатент, 2020) Гавриленко, В'ячеслав Віталійович; Havrylenko, Vyacheslav; Капустян, Олексій Євгенович; Kapustіan, Oleksiі; Бровко, Олексій Борисович; Brovko, OleksiyUK: Ніж спортивний містить симетричні відносно подовжньої осі клинок і рукоятку, які виконані суцільно з листової сталі. Торець рукоятки виконаний округлим, загострений кінець клинка має контур, що обмежений з обох боків опуклими кривими. Довжина рукоятки менше довжини клинка. Ширина рукоятки менше ніж у клинка у 1,4 разу. По всій довжині клинка виконано плоску площадку шириною по 8 мм від подовжньої осі ножа. Товщина від торця рукоятки до центра клинка є постійною і рівномірно зменшена від його середньої частини до загостреного кінця та від плоскої площадки клинка до його бічних поверхонь й плавно переходить в округлу форму леза та вістря з радіусом, близьким до половини товщини клинка, товщина вістря менше, ніж рукоятки в 2,5 рази. Довжина рукоятки менше довжини клинка у 1,3 рази. EN: The sports knife contains a blade and a handle that are symmetrical about the longitudinal axis and are made entirely of sheet steel. The end of the handle is rounded, the pointed end of the blade has a contour bounded on both sides by convex curves. The length of the handle is less than the length of the blade. The width of the handle is 1.4 times less than that of the blade. A flat area 8 mm wide from the longitudinal axis of the knife is made along the entire length of the blade. The thickness from the end of the handle to the center of the blade is constant and uniformly reduced from its middle part to the pointed end and from the flat surface of the blade to its side surfaces and smoothly transitions into a rounded shape of the blade and a point with a radius close to half the thickness of the blade, the point thickness is less, than handles in 2.5 times. The length of the handle is 1.3 times less than the length of the blade.Item «Оптичний аналого-цифровий перетворювач «яскравість випромінювання - код» адаптивного типу з підвищеною точністю вимірювань»(ДП «Укрпатент», 2020) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення (КТР): оптичний АЦП «яскравість випромінювання - код» адаптивного типу з підвищеною точністю вимірювань EN: A constructive-technological solution (CTS) was proposed: ADC «optical radiation brightness - code» of adaptive type with the increased accuracy of measurements RU: Предложено конструктивно–технологическое решение (КТР): оптический АЦП «яркость излучения - код» адаптивного типа с повышенной точностью измеренийItem Оптоелектронна інтегральна схема для цифрових автоматів(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2010) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення: оптоелектронна ІС (на міропотужних оптронах) з можливістю нарощювання склійок управляючих і/або операційних цифрових автоматів EN: A constructive-technological solution is proposed: an optoelectronic IC (based on power-efficient optocouplers) with the possibility of increasing the gluing of control and /or operational digital automatons RU: Предложено конструктивно-технологическое решение: оптоелектронна ИС (на миромощных оптронах) с возможностью наращивания склеек управляющих и/ или операционных цифровых автоматовItem Пристрій аварійного керування тяговою частотно-керованою передачею змінного струму автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Відомий пристрій для реалізації способу управління баштовим краном в аварійній ситуації , встановленому на основі, що включає пульт керування краном, розташований в кабіні крана і з'єднаний електрично з виконавчими елементами керування приводом принаймні одного механізму крана, засоби безпеки - задатчик з електричним входом і виходом, аварійний датчик, з'єднаний з задатчиком, кнопку включення електроживлення приводу механізму крана, сполучену з приводом і джерелом живлення, постачений додатковим пультом керування краном, розташованим з можливістю його фіксації на ходової частини крана в легкодоступному з основи крана місці, при цьому додатковий пульт електрично з'єднаний з основним пультом управління через вихід задатчика і пов'язаний електрично додатковим зворотним зв'язком з основним пультом управління, при цьому додатковий пульт виконаний з ключем-маркою і додатковим вимикачем, який встановлений між додатковим пультом управління і другим додатковим виходом задатчика і пов'язаний з ними, привід механізму крана електрично з'єднаний з додатковим пультом керування краном, а ключ-марка змінний і встановлений в додатковому пульті з можливістю його взаємодії з додатковим вимикачем. EN: A known device for implementing a method for controlling a tower crane in an emergency installed on the basis of a crane control panel is located in the cockpit and connected electrically to the actuators of actuator control with at least one crane mechanism, safety means - an actuator with an electric the input and output, the emergency sensor, connected to the dial, the button to turn on the power supply actuator crane, connected to the drive and a power supply, supplied with an additional control panel crane, located with the possibility of fixing it to the running gear of the crane in an easily accessible place from the base of the crane, with the additional console electrically connected to the main control panel through the output of the dial, and is connected electrically to the additional feedback with the main control panel, with the additional remote control executed with a key-brand and an additional switch, which is installed between the additional control panel and the second additional output of the set-point and associated with them, the drive mechanism of the crane is electrically connected to the additional control panel the crane, and the key-brand is variable and installed in the additional remote control with the ability to interact with the additional switch. RU: Известно устройство для реализации способа управления башенным краном в аварийной ситуации, установленном на основе, включая пульт управления краном, расположенный в кабине крана и соединен электрически с исполнительными элементами управления приводом по крайней мере одного механизма крана, средства безопасности - задатчик с электрическим входом и выходом, аварийный датчик, соединенный с задатчиком, кнопку включения электропитания привода механизма крана, соединенную с приводом и источником питания, снабжен дополнительным пультом управления краном, расположенным с возможностью его фиксации на ходовой части крана в легкодоступном из основы крана месте, при этом дополнительный пульт электрически соединен с основным пультом управления через выход задатчика и связан электрически дополнительным обратной связью с основным пультом управления, при этом дополнительный пульт выполнен с ключом маркой и дополнительным выключателем, который установлен между дополнительным пультом управления и вторым дополнительным выходом задатчика и связанный с ними, привод механизма крана электрически соединен с дополнительным пультом управления краном, а ключ марка переменный и установлен в дополнительном пульте с возможностью его взаимодействия с дополнительным выключателем.Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2021) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками, металеву пластину, яка розміщена на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом кулько-гвинтової передачі. Гайку кулько-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які, в свою чергу, через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. При цьому осі повороту керованих коліс автомобіля з'єднано із лівим та правим датчиками положення, які приєднані до електронного блока керування, до якого також приєднано кроковий електродвигун. EN: The device for continuous automatic correction of the toe-in of the steered wheels of a car in motion contains steered wheels with bearings, axles with swivel cams, a metal plate placed at the standard place of attachment of the steering rods of the rack and pinion steering mechanism, a stepper motor connected to a ball screw transmission nut. The ball screw nut is connected to a system of levers, which, in turn, are connected to the wheel pivot axis through the steering linkage and the swing arm. The axes of rotation of the steered wheels of the vehicle are connected to the left and right position sensors, which are connected to the electronic control unit, to which the stepper motor is also connected.Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2021) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками, металеву пластину, яка розміщена на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом куле-гвинтової передачі, а гайку куле-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які в свою чергу через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. Кероване колесо з лівого боку з'єднано із лівим датчиком положення та лівим кроковим електродвигуном, а кероване колесо з правого боку з'єднано із правим датчиком положення та правим кроковим електродвигуном, лівий та правий датчики положення, а також лівий та правий крокові електродвигуни приєднано до електронного блока керування. EN: The device for continuous automatic correction of the toe-in of the steered wheels of a vehicle in motion contains steered wheels with bearings, axles with swivel cams, a metal plate that is placed at the standard place of attachment of the steering rods of the rack and pinion steering mechanism, a stepper motor connected to a ball screw, and a ball screw nut connected to a system of levers, which in turn are connected to the steering axle through a steering rod and a swing arm. The steerable wheel on the left side is connected to the left position sensor and the left stepper motor, and the steerable wheel on the right side is connected to the right position sensor and the right stepper motor, and the left and right position sensors and the left and right stepper motors are connected to the electronic control unit.Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2020) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі, який містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками. На металевій пластині, розміщеній на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, встановлено кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом кульо-гвинтової передачі, а гайку кульо-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які, в свою чергу, через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. EN: A device for continuous automatic regulation of the toe-in of steered wheels on a vehicle in motion, which includes steered wheels with bearings, axles with pivot cams. A stepper motor installed on a metal plate located at the standard place of attachment for steering rods rack and pinion steering mechanism is connected to a ball screw, and the nut of the ball screw is connected to a system of levers, which are connected to the wheel pivot axis through the steering rod and the swing lever.Item Пристрій для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2016) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Коцур, Михайло Ігорович; Kotsur, Mykhaylo I.; Коцур, Михаил Игоревич; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »