Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри СО
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри СО by Title
Now showing 1 - 20 of 41
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Масаж»(Запорізький національний технічний університет, 2018) Сидорин, Володимир Олегович; Sidorin, Vladimir Olegovich; Сидорин, Владимир ОлеговичUK: Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Масаж» за спеціальністю 227 «Фізична реабілітація» розроблено відповідно до навчальних робочих програм освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». EN: Methodical instructions for performing control exercises on discipline «Massage» in the specialty «Fhysical rehabilitation» is designed taking into account the educational qualificatson level of the «bachelor» RU: Методические указания к выполнению контрольных работ по дисциплине «Массаж» специальности 227 «Физическая реабилитация» разработано с учетом в соответствии учебных и рабочих программ образовательно-квалификационного уровня «бакалавр»Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни "Адаптивне фізичне виховання"(Запорізький національний технічний університет, 2017) Рижкова, Марія Вадимівна; Ryzhkova, Maria V.; Рижкова, Мария ВадимовнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни «Адаптивне фізичне виховання». До структури вказівок входять загальні програмні положення, варіанти різних форм індивідуальних завдань. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності фізична реабілітація. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline «Adaptive physical education». The structure of instructions includes general program provisions, options for various forms of individual tasks. Methodical instructions are intended for students of faculties of physical rehabilitation and physical therapy RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины «Адаптивное физическое воспитание». В структуру указаний входят общие программные положения, варианты различных форм индивидуальных заданий. Методические указания предназначены для студентов специальности физическая реабилитация и физическая терапия.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни "Спортивно-педагогічне вдосконалення"(Запорізький національний технічний університет, 2017) Рижкова, Мария Вадимовна; Ryzhkova, Maria V.; Рижкова, Марія ВадимівнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» . До структури вказівок входять загальні програмні положення, варіанти різних форм індивідуальних завдань. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності фізична реабілітація. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline «Sports and pedagogical improvement». The structure of instructions includes general program provisions, options for various forms of individual tasks. Methodical instructions are intended for students of faculties of physical rehabilitation and physical therapy RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины «Спортивно-педагогическое совершенствование». В структуру указаний входят общие программные положения, варианты различных форм индивидуальных заданий. Методические указания предназначены для студентов специальности физическая реабилитация и физическая терапия.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Біохімія» (статична і динамічна біохімія)(Запорізький національний технічний університет, 2017) Присяжнюк, Олена Анатоліївна; Prisyazhnyuk, Olena A.; Присяжнюк, Елена АнатольевнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни “Біохімія” До структури вказівок входять загальні програмні положення та рекомендації до вивчення кожної теми програми. Розкрито важливі форми самостійної роботи студентів, які дозволяють зробити процес навчання більш цікавим для студентів. Рекомендації призначено для студентів факультетів фізичної культури, фізичної реабілітації і фізичної терапії. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline "Biochemistry". The structure of instructions includes general program provisions and recommendations for studying each topic of the program. Important forms of independent work of students that allow to make the learning process more interesting are revealed. Methodical Guidelines is intended for students of faculties of physical culture, physical rehabilitation and physical therapy. RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины "Биохимия" В структуру указаний входят общие программные положения и рекомендации к изучению каждой темы программы. Раскрыты важные формы самостоятельной работы студентов, которые позволяют сделать процесс обучения более интересным для студентов. Рекомендации предназначены для студентов факультетов физической культуры, физической реабилитации и физической терапии.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Біохімія» (функціональна біохімія)(Запорізький національний технічний університет, 2017) Присяжнюк, Олена Анатоліївна; Prisyazhnyuk, Olena A.; Присяжнюк, Елена АнатольевнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни «Біохімія». До структури вказівок входять загальні програмні положення та рекомендації до вивчення розділів програми, що розкривають біохімічні зміни при фізичних навантаженнях. Методичні вказівки призначено для студентів факультетів фізичної культури, фізичної реабілітації і фізичної терапії. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline "Biochemistry". The structure of instructions includes general program provisions and recommendations for the study of program sections that reveal biochemical changes during exercise. Methodical instructions are intended for students of faculties of physical culture, physical rehabilitation and physical therapy. RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины "Биохимия" В структуру указаний входят общие программные положения и рекомендации к изучению разделов программы, раскрывающие биохимические изменения при физических нагрузках. Методические указания предназначены для студентов факультетов физической культуры, физической реабилитации и физической терапии.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Вступ до спеціальності» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання зі «Вступу до спеціальності» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on "Introduction to the specialty" for students on the specialty "Physical Rehabilitation" of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Загальна теорія здоров’я» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання з «Загальної теорії здоров’я» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on «General theory of health» for students on the specialty «Physical Rehabilitation» of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» по дисциплине «Общая теория здоровья» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Корекційна педагогіка»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Порада, Оксана Володимирівна; Porada, Oksana V.; Порада, Оксана ВладимировнаUK: Спеціальна педагогіка орієнтована на роботу з «дітьми, що мають проблеми навчання» на основі застосування технологій «компенсуючого навчання». Серед них виділяють також «групи ризику»: це «ситуація ризику соціально-психологічної дезадаптації» або «ризик в розвитку зростаючої людини, порушення взаємодії індивіда з середовищем. EN: Special pedagogy focuses on working with "children with learning problems" based on the use of "compensatory learning" technologies. Among them are also "risk groups": this is a "risk situation for socio-psychological maladaptation" or "the risk of developing a growing person, violation of the interaction of the individual with the environment. RU: Специальная педагогика ориентирована на работу с «детьми, имеющими проблемы обучения» на основе применения технологий «компенсирующего обучения». Среди них выделяют также «группы риска»: это «ситуация риска социально-психологической дезадаптации» или «риск в развитии растущего человека, нарушение взаимодействия индивида со средой..Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Логопедичні технології»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Зайцева, Ольга Леонидівна; Zaitseva, Olga L.; Зайцева, Ольга Леонидовна; Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna Arkadevna; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Логопедичні технології» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline "Speech Therapies" have been developed for students of specialty 016 "Special Education" and correspond to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Логопедические технологии» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин .Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Лікувальна фізична культура» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання з «Лікувальної фізичної культури» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on "Remedial gymnastics" for students on the specialty "Physical Rehabilitation" of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» по дисциплине «Лечебная физическая культура» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Мовленнєві та сенсорні системи та їх порушення»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Клапчук, Василь Васильович; Klapchuk, Vasily V.; Клапчук, Василий ВасильевичUK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Мовленнєві та сенсорні системи та їх порушення» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: The methodological recommendations for independent work of students on discipline "Speech and sensory systems and their violations" have been developed for students of specialty 016 "Special Education" and correspond to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Речевые и сенсорне системы и их нарушения» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин .Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи інклюзивної освіти»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван НиколаевичUK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Основи інклюзивної освіти» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline "Fundamentals of inclusive education" have been developed for specialty 016 "Special Education" students and corresponded to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Основы инклюзивного образования» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Педагогіка вищої школи»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Зайцева, Ольга Леонидівна; Zaitseva, Olga L.; Зайцева, Ольга Леонидовна; Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина ВикторовнаUK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Педагогіка вищої школи» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline "Pedagogy of high school" have been developed for students of specialty 016 "Special Education" and correspond to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Педагогика высшей школы» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин .Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія та методика дошкільного навчання та виховання дітей з вадами мовлення»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Лупінович, Світлана Миколаївна; Lupinovich, Svitlana M.; Лупинович, Светлана Николаевна; Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина ВикторовнаUK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Теорія та методика дошкільного навчання та виховання дітей з вадами мовлення» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline " Theory and methods of teaching children with speech impairments " have been developed for students of specialty 016 "Special Education" and correspond to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Теория и методика дошкольного обучения и воспитания детей с дефектами речи» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин .Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2017) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання з «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on «Theory and technologies of health-improving and recreational of motor activity» for students on the specialty «Physical Rehabilitation» of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» по дисциплине «Теория и технологии оздоровительно-рекреационной двигательной активности» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Технічні та аудіовізуальні засоби навчання осіб з тяжкими порушеннями мовленнями»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.UK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Технічні та аудіовізуальні засоби навчання осіб з тяжкими порушеннями мовленнями» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline " Technical and audiovisual means for training people with severe speech impairment " have been developed for students of specialty 016 "Special Education" and correspond to educational and and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Технические и аудиовизуальные средства обучения лиц с тяжелыми нарушениями речи» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин .Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Інформаційні технології в реабілітації»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Присяжнюк, Олена Анатоліївна; Prisyazhnyuk, Olena A.; Присяжнюк, Елена АнатольевнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни «Інформаційні технології в реабілітації» . До структури вказівок входять загальні програмні положення та рекомендації до вивчення кожної теми програми. Розкрито важливі форми самостійної роботи студентів, які дозволяють зробити процес навчання більш цікавим для студентів. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності фізична реабілітація і фізична терапія. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline «Information Technologies in Rehabilitation». The structure of instructions includes general program provisions and recommendations for studying each topic of the program. Important forms of independent work of students that allow to make the learning process more interesting are revealed. Methodical instructions are intended for students of faculties of physical rehabilitation and physical therapy RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины «Информационные технологии в реабилитации». В структуру указаний входят общие программные положения и рекомендации к изучению каждой темы программы. Раскрыты важные формы самостоятельной работы студентов, которые позволяют сделать процесс обучения более интересным для студентов. Методические указания предназначены для студентов специальности физическая реабилитация и физическая терапия.Item Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Адаптивне фізичне виховання"(Запорізький національний технічний університет, 2017) Рижкова, Марія Вадимівна; Ryzhkova, Maria V.; Рижкова, Мария ВадимовнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни «Адаптивне фізичне виховання». До структури вказівок входять загальні положення, рекомендації до виконання контрольних робіт. Питання контрольної роботи охоплюють всі розділи програми. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності фізична реабілітація. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline «Adaptive physical education». The structure of instructions includes general program provisions, recommendations for the implementation of options for control work. Control questions cover all sections of the program. Methodical instructions are intended for students of faculties of physical rehabilitation and physical therapy RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины «Адаптивное физическое воспитание». В структуру указаний входят общие программные положения, , рекомендации к выполнению вариантов контрольных работ. Вопросы контрольных работ охватывают все разделы программы. Методические указания предназначены для студентов специальности физическая реабилитация и физическая терапия.Item Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Спортивно-педагогічне вдосконалення"(Запорізький національний технічний університет, 2017) Рижкова, Мария Вадимовна; Ryzhkova, Maria V.; Рижкова, Марія ВадимівнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» . До структури вказівок входять загальні положення, рекомендації до виконання контрольних робіт. Питання контрольної роботи охоплюють всі розділи програми. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності фізична реабілітація. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline «Sports and pedagogical improvement». The structure of instructions includes general program provisions, recommendations for the implementation of options for control work. Control questions cover all sections of the program. Methodical instructions are intended for students of faculties of physical rehabilitation and physical therapy RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины «Спортивно-педагогическое совершенствование». В структуру указаний входят общие программные положения, , рекомендации к выполнению вариантов контрольных работ. Вопросы контрольных работ охватывают все разделы программы. Методические указания предназначены для студентов специальности физическая реабилитация и физическая терапия.Item Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Гігієна» для студентів спеціальності «Здоров’я людини» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Гагара, Володимир Федорович; Gagara, Volodymyr F.; Гагара, Владимир ФёдоровичUK: У методичних вказівках подано перелік варіантів контрольної роботи, які студенту необхідно виконати самостійно у письмовій формі і подати на кафедру за місяць до початку сесії. Методики виконання завдань наведені в Методичних вказівках до практичних занять та викладені у відповідних навчальних посібниках з гігієни. EN: In the guidelines, a list of options for a test work, which the student needs to complete independently in writing and submit to the chair a month before the beginning of the session, is given. The methods of the tasks are given in the Methodological Guidelines for practical classes and set out in the relevant hygiene training manuals. RU: В методических указаниях представлен перечень вариантов контрольной работы, которые студенту необходимо выполнить самостоятельно в письменной форме и представить на кафедру за месяц до начала сессии. Методики выполнения задач приведены в Методических указаниях к практическим занятиям и изложены в соответствующих учебных пособиях по гигиене.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »