Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л by Title
Now showing 1 - 20 of 47
Results Per Page
Sort Options
Item Використання методів логістики в організації складування продукції торговельного підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Брагінець, Артем Романович; Braginets, Artem R.; Брагинец, Артем РомановичUK: Вивчено теоретико-методичні основи організації складування продукції, зокрема, класифікацію складів та організацію логістичного процесу на складі. Проаналізовано організацію складського господарства торговельного підприємства «Комфі Трейд», організацію руху матеріальних потоків та запасів підприємства в сфері розподілу за допомогою методів логістики. Запропоновано формування оптимальної складської мережі на основі логістичного підходу. Проведено прогнозування вартісних параметрів вхідних та вихідних товарно-матеріальних потоків підприємства «Комфі Трейд». EN: The theoretical and methodological bases of the organization of products storage, in particular, the classification of warehouses and the organization of the logistics process in the warehouse are learned. Analyzed the warehouse management of the commercial enterprise "Comfy Trade", the organization of material flows and stocks movement of this enterprise in the sphere of distribution using the methods of logistics. The formation of an optimal warehouse network based on a logistics approach is proposed. Forecasting of cost parameters of input and output commodity and material flows of the company "Comfi Trade" is carried out. RU: Изучены теоретико-методические основы организации складирования продукции, в частности, классификацию складов и организацию логистического процесса на складе. Проанализирована организация складского хозяйства торгового предприятия «Комфи Трейд», организация движения материальных потоков и запасов предприятия в сфере распределения с помощью методов логистики. Предложено формирование оптимальной складской сети на основе логистического подхода. Проведено прогнозирование стоимостных параметров входных и выходных товарно-материальных потоков предприятия «Комфи Трейд».Item Дослідження впливу брендингу на підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2017) Чорна, Наталія Олександрівна; Chorna, Nataliia О.; Чёрная, Наталия АлександровнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з роллю брендингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств аграрної галузі України з урахуванням особливостей їх оточення та ринкових умов. Досліджено чинники конкурентоспроможності аграрних підприємств, що здійснюють діяльність на ринках соняшника та зернових. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства за рахунок брендингу. EN: The paper deals with a range of issues related to the branding and its influence at the improvement of competitiveness of enterprise in the agrarian sector of Ukraine, taking into account the characteristics of their environment and market conditions. The factors of competitiveness of agrarian enterprises at the markets of sunflower and cereals are investigated. Activities to improve the competitiveness of an agrarian enterprise based on branding were proposed and justified. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с ролью брендинга в повышении конкурентоспособности предприятий аграрной отрасли Украины с учетом особенностей их окружения и рыночных условий. Исследованы факторы конкурентоспособности аграрных предприятий, осуществляющих деятельность на рынках подсолнечника и зерновых. Предложены и обоснованы мероприятия по повышению конкурентоспособности аграрного предприятия на основе брендинга.Item Комунікаційна політика підприємства авіабудівної галузі(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Шаповалов, Юрій Андрійович; Shapovalov, Yurii; Шаповалов, Юрий АндреевичUK: mВ роботі проаналізовано теоретичні засади формування комунікаційної політики промислового підприємства. Проведено аналіз середовища та аналіз комунікаційної політики підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ». Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики АТ «Мотор Січ». The theoretical bases of formation of communication policy of the industrial enterprise are analyzed in the work. The environment and communication policy of the aircraft industry on the example of "Motor Sich" are analyzed. Practical recommendations for improving the communication policy of Motor Sich are established. RU: В работе проанализированы теоретические основы формирования коммуникационной политики промышленного предприятия. Проведен анализ среды и анализ коммуникационной политики предприятия авиастроительной отрасли на примере «Мотор Сич». Разработаны практические рекомендации по совершенствованию коммуникационной политики «Мотор Сич».Item Логістичне забезпечення діяльності рекламного агентства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Донець, Валерія Сергіївна; Donets, Valeriia; Донец, Валерия СергеевнаUK: В роботі розкрито теоретико-методичні основи логістичного забезпечення діяльності підприємства. Проведено аналіз логістичного забезпечення підприємства на ринку рекламних послуг (на прикладі ра «АДВ-Прінт»). Надано рекомендації щодо удосконалення логістичного забезпечення «АДВ-Прінт» EN: The work reveals the theoretical and methodological foundations of the logistics of the enterprise. The analysis of the logistics support of the enterprise in the market of advertising services is carried out (for example, ADV-Print). Recommendations are given on improving the logistics support of ADV-Print RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы логистического обеспечения деятельности предприятия. Проведен анализ логистического обеспечения предприятия на рынке рекламных услуг (на примере ра «АДВ-Принт»). Даны рекомендации по совершенствованию логистического обеспечения «АДВ-Принт»Item Логістичний підхід в організації системи антикризового управління підприємством(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Онуфрієнко, Наталія Леонідівна; Onufriienko, Nataliia L.; Онуфриенко, Наталия ЛеонидовнаUK: Проведено теоретичне дослідження ролі, сутності та місця кризи в господарській діяльності, надано характеристику системи антикризового управління підприємством, визначено особливості використання логістичного підходу в системі управління підприємством. Досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства ПрАТ «Запоріжтранформатор». Запропоновані рекомендації щодо впровадження логістичного підходу в систему антикризового управління підприємством та заходи реструктуризації підприємства EN: The theoretical research of the role, essence and place of crisis in economic activity is carried out, the characteristic of system of enterprise’s anti-crisis management is given, the features of use of the logistic approach in enterprise’s anti-crisis management system are defined. The external and internal environment of the enterprise of PJSC «Zaporizhtransformator» is investigated. Recommendations on introduction of the logistic approach in system of enterprise’s anti-crisis management and measures of enterprise’s restructuring are offered. RU: Проведено теоретическое исследование роли, сущности и места кризиса в хозяйственной деятельности, охарактеризованы системы антикризисного управления предприятием, определены особенности использования логистического подхода в системе управления предприятием. Исследованы внешняя и внутренняя среда предприятия ЧАО «Запорожтранформатор». Предложены рекомендации по внедрению логистического подхода в систему антикризисного управления предприятием и мероприятия по реструктуризации предприятияItem Магістерська робота на тему «маркетингова діяльність підприємства малого бізнесу сфери послуг в умовах цифровізації»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Рєзанцева, Валерія Сергіївна; Riezantseva, Valeriia; Резанцева, Валерия СергеевнаUK: В роботі проаналізовано сутність і особливості реалізації маркетингової діяльності на підприємствах малого бізнесу. Окреслено вплив цифровізації на маркетингову діяльність підприємства малого бізнесу. На основі проведеного дослідження зовнішнього маркетингового середовища салону краси «Woman» та сегментації відвідувачів складено аватар клієнту. Запропоновано заходи із адаптації маркетингової політики просування до можливостей цифрового простору. EN: The essence and features of realization of marketing activity at the enterprises of small business are analyzed in the work. The influence of digitalization on the marketing activities of small businesses is outlined. Based on the study of the external marketing environment of the beauty salon «Woman» and the segmentation of visitors, an avatar of the client was made. Measures to adapt the marketing policy of promotion to the possibilities of the digital space are proposed. RU: В работе проанализированы сущность и особенности реализации маркетинговой деятельности на предприятиях малого бизнеса. Обозначено влияние цифровизации на маркетинговую деятельность предприятия малого бизнеса. На основе проведенного исследования внешней маркетинговой среды салона красоты «Woman» и сегментации посетителей составлен аватар клиенту. Предложены меры по адаптации маркетинговой политики к продвижению возможностей цифрового пространства.Item Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингових технологій просування товару на автомобільному ринку»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Довжик, Валерія Сергіївна; Dovzhyk, Valeriia; Довжик, Валерия СергеевнаUK: Дипломна робота присвячена питанням використання ефективних маркетингових технологій просування товарів на ринок в стратегічному плані підприємства. На основі ґрунтовного аналізу маркетингової діяльності підприємства на автомобільному ринку, були визначені основні проблеми застосування маркетингових технологій. Запропоновані шляхи удосконалення маркетингової стратегії за рахунок корегування технологій просування, що сприятиме прискоренню досягнення стратегічних цілей підприємства. EN: Thesis is devoted to the use of effective marketing technologies to promote goods on the market in strategic enterprise plan. Based on a thorough analysis of the company's marketing activities in the automotive market, the main problems of marketing technologies were identified. Suggested ways improving marketing strategy by adjusting technology promotion that will accelerate the achievement of strategic goals of the enterprise. RU: Дипломная работа посвящена вопросам использования эффективных маркетинговых технологий продвижения товаров на рынок в стратегическом плане предприятия. На основе основательного анализа маркетинговой деятельности предприятия на автомобильном рынке были определены основные проблемы применения маркетинговых технологий. Предлагаемые пути усовершенствование маркетинговой стратегии за счет корректировки технологий продвижение, что будет способствовать ускорению достижения стратегических целей предприятия.Item Магістерська робота на тему: «Розробка маркетингової стратегії підприємства виробника кондитерських виробів»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Середенко, Таміла Юріївна; Seredenko, Tamila Y.; Середенко, Тамила ЮрьевнаГЛЖ На основі дослідження сутності категорії «маркетингова стратегія» дано її визначення релевантне до сучасних умов бізнес-середовища та запропоновано методику розробки. Досліджено ринок борошняних кондитерських виробів України, групи виробників, уподобання споживачів, побудовано карти сприйняття. Проаналізовано маркетингові можливості кондитерської «Солодкий подарунок» та запропоновано заходи щодо формування її маркетингової стратегії. EN: Based on the study of the essence of the category "marketing strategy", its definition is relevant to the modern conditions of the business environment and proposed a method of development. The market of flour confectionery products of Ukraine, producer groups, consumer preferences are studied, perception maps are constructed. The marketing opportunities of the confectionery "Sweet Gift" are analyzed and measures for the formation of its marketing strategy are proposed. RU: На основе исследования сущности категории «маркетинговая стратегия» дано ее определение релевантное современным условиям бизнес-среды и предложена методика разработки. Исследован рынок мучных кондитерских изделий Украины, группы производителей, предпочтения потребителей, построены карты восприятия. Проанализированы маркетинговые возможности кондитерской «Сладкий подарок» и предложены мероприятия по формированию ее маркетинговой стратегии.Item Магістерська робота на тему: «Удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства з використанням інструментів традиційного та цифрового маркетингу»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Гринчак, Ангеліна Олегівна; Grynchak, Angelina O.; Гринчак, Ангелина ОлеговнаUK: В роботі, на основі дослідження підходів до сутності категорії «конкурентна стратегія», їх класифікації, систематизації визначень та методик розробки конкурентних стратегій запропоновано власний алгоритм удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства на основі поєднання класичних та цифрових інструментів маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення конкурентної стратегії підприємства на основі формування додаткової цінності під час обслуговування споживачів на основі маркетингу, логістики та технологій. EN: The paper, based on the study of approaches to the essence of the category "competitive strategy", their classification, systematization of definitions and methods of developing competitive strategies proposed its own algorithm for improving the competitive strategy of a trading company based on a combination of classical and digital marketing tools. Ways to improve the competitive strategy of the enterprise based on the formation of added value in customer service based on marketing, logistics and technology. RU: В работе, на основе исследования подходов к сущности категории «конкурентная стратегия», их классификации, систематизации определений и методик разработки конкурентных стратегий, предложен собственный алгоритм усовершенствования конкурентной стратегии торгового предприятия на основе объдинения классических и цифровых инструментов маркетинга. Предложены пути усовершенствования конкурентной стратегии предприятия на основе формирования дополнительной ценности во время обслуживания потребителей на основе маркетинга, логистики и технологий.Item Магістерська робота на тему: «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації економіки»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Зуборєв, Кирило Андрійович; Zuborev, Kyrylo A.; Зуборев, Кирилл АндреевичUK: В роботі розглянуто сутність та зміст категорії «маркетингова діяльність». Досліджено цифрову економіку як сучасне середовище здійснення маркетингової діяльності. Окреслено вплив чинників цифрового середовища на маркетингову діяльність підприємства. Надано характеристику діяльності ТОВ «TERKOMI» на ринку цифрових рекламних послуг та окреслено алгоритм реалізації партнерського маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку цифрових послуг. EN: The paper considers the essence and content of the category "marketing activities". The digital economy as a modern environment for marketing activities is studied. The influence of digital environment factors on the marketing activity of the enterprise is outlined. The characteristic of TERKOMI LTD activity in the market of digital advertising services is given and the algorithm of realization of partner marketing is outlined. Ways to improve the marketing activities of the enterprise in the digital services market are proposed. RU: В работе рассмотрена сущность и содержание категории «маркетинговая деятельность». Исследована цифровая экономика как современная среда осуществления маркетинговой деятельности. Обозначено влияние факторов цифровой среды на маркетинговую деятельность предприятия. Дана характеристика деятельности ООО «TERKOMI» на рынке цифровых рекламных услуг и очерчен алгоритм реализации партнерского маркетинга. Предложены пути усовершенствования маркетинговой деятельности предприятия на рынке цифровых услуг.Item Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг для дітей в умовах воєнного стану(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Успенський, Владислав Русланович; Uspenskyi, VladyslavUK: В роботі розглянуто особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг, окреслено управління маркетинговою діяльністю в умовах невизначеності. Здійснено періодизацію становлення та розвитку маркетингової діяльності. Виділено характерні особливості послуги та її окреслено вплив на маркетингову діяльність. Виділено причини становлення дитячого маркетингу та запропоноване авторське визначення його сутності EN: The work examines the peculiarities of the marketing activity of the enterprise in the service market, outlines the management of marketing activity in conditions of uncertainty. The establishment and development of marketing activity has been periodized. The characteristic features of the service are highlighted and its impact on marketing activity is outlined. The reasons for the formation of children's marketing are highlighted and the author's definition of its essence is proposedItem Маркетингова програма стартап-проєкту(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Калачова, Дар’я Костянтинівна; Kalachova, DariaUK: Дипломна робота присвячена питанням розробки маркетингової програми стартап-проєктів. На основі аналізу ринкових можливостей запуску стартап-проєкту «ЧАТ-БОТ В TELEGRAM – «ЗБЕРИ СВІЙ КОШИК» запропоновані практичні рекомендації з впровадження маркетингової програми цього стартап-проєкту. EN: The thesis is devoted to the issues of developing a marketing program for start-up projects. Based on the analysis of the market opportunities of launching the start-up project "CHAT-BOT IN TELEGRAM - "GET YOUR CART", practical recommendations for the implementation of the marketing program of this start-up project are proposedItem Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства на В2В ринку(Запорізький національний технічний університет, 2018) Ассаул, Александр Костянтинович; Assaul, Olexander C.; Ассаул, Александр КонстантиновичUK: У магістерській роботі розглядається круг питань, пов’язаних із забезпеченням конкурентоспроможності підприємства на В2В ринку. В роботі розглянуті теоретико-методичні основи забезпечення конкурентоспроможності, здійснено аналіз передумов та розроблено рекомендації із забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Техносинтез холдінг трейд» на В2В ринку. EN: The master's work addresses a range of issues related to ensuring the competitiveness of enterprises in the B2B market. The paper considers the theoretical and methodological foundations for ensuring competitiveness, analyzes the prerequisites and develops recommendations for ensuring the competitiveness of TOV “Tekhnosintez holding trade” on the B2B market. RU: В магистерской работе рассматривается круг вопросов, связанных с обеспечением конкурентоспособности предприятия на В2В рынке. В работе рассмотрены теоретико-методические основы обеспечения конкурентоспособности, осуществлен анализ предпосылок и разработаны рекомендации по обеспечению конкурентоспособности ТОВ «Техносинтез холдинг трейд» на В2В рынке.Item Маркетингове забезпечення торговельної мережі в умовах екологізації економіки(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Низькодубова, Анастасія Сергіївна; Nizkodubova, Anastasiia S.; Низкодубова, Анастасия СергеевнаUK: Розглянуто сутність маркетингової діяльності торговельного підприємства. Окреслено стан екологізації економіки та її вплив на маркетингову діяльність торговельного підприємства, запропоновано визначати поняття «екологізація» через призму реалізації взаємозв’язків у межах тріади «економіка – екологія – соціум». Надано характеристику маркетингового середовища торговельної мережі ТОВ «ТК «Економ Плюс». Запропоновано алгоритм забезпечення екологізації діяльності торговельної мережі та засоби зі стимулювання екологічного попиту. EN: The essence of a trading company marketing activity is considered. The state of economy greening and its impact on the marketing activities of a trading company is outlined, it is proposed to define the concept of "greening" through the prism of the relationship within the triad "economy - ecology - society". The characteristic of marketing environment of the trade network of LLC "TC" Econom Plus" is given. An algorithm for greening the trade network activity and means for stimulating ecological demand are proposed. RU: Рассмотрена сущность маркетинговой деятельности торгового предприятия. Очерчено состояние экологизации экономики и ее влияние на маркетинговую деятельность торгового предприятия, предложено определять понятие «экологизация» сквозь призму реализации взаимосвязей в пределах триады «экономика – экология – социум». Представлена характеристика маркетинговой среды торговой сети ООО «ТК «Эконом Плюс». Предложен алгоритм обеспечения экологизации деятельности торговой сети и меры по стимулированию экологического спроса.Item Посилення ринкової позиції підприємства на засадах стратегічного маркетингу(Запорізький національний технічний університет, 2018) Биков, Вадим Вячеславович; Bykov, Vadim V.; Быков, Вадим ВячеславовичUK: Визначено сутність понять стратегія, стратегічна, ринкова позиція підприємства, виявлено і структуровано методи оцінки стратегічної позиції підприємства, оцінено конкуренцію та тенденції розвитку ринку кави України, проведено аналіз показників маркетингової діяльності ТОВ «Nestle-Україна» та оцінку його поточної стратегічної позиції, обґрунтовано напрямок стратегії розвитку підприємства та надано рекомендації щодо посилення його ринкової позиції. EN: The essence of the concepts of strategy, strategic, market position of the enterprise was determined, the methods of evaluating the strategic position of the enterprise were identified and structured, the competition and trends of the coffee market in Ukraine were evaluated, the analysis of indicators of marketing activities of LLC Nestle-Ukraine was done and its current strategic position was assessed, recommendations for development of the company and strengthening its market position were provided. RU: Определена сущность понятий стратегия, стратегическая, рыночная позиция предприятия, выявлены и структурированы методы оценки стратегической позиции предприятия, оценена конкуренция и тенденции развития рынка кофе Украины, проведен анализ показателей маркетинговой деятельности ООО «Nestle-Украина» и оценку его текущей стратегической позиции, обоснованно направление стратегии развития предприятия и даны рекомендации по усилению его рыночной позиции.Item Розроблення стратегії інтернет-маркетингу торговельного підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Доценко, Аліна Олегівна; Docenko, Alina O.UK: В роботі розглянуто питання присвячені розробки стратегії інтернет-маркетингу підприємства на ринку молока та молочної продукції, наведено сучасні інструменти створення стратегії інтернет-маркетингу, показано з в'язок між стратегією інтернет-маркетингу та маркетинговою стратегією, проведено аналіз діяльності виробника та дистрибьютора молочної продукції та дано оцінку їх можливості створити ефективну стратегію інтернет-маркетингу з просування торговельних марок молочної продукції. EN: The paper examines issues related to the development of an Internet marketing strategy of an enterprise on the market of milk and dairy products, provides modern tools for creating an Internet marketing strategy, shows the relationship between an Internet marketing strategy and a marketing strategy, analyzes the activity of a manufacturer and distributor of dairy products and an assessment of their ability to create an effective Internet marketing strategy for the promotion of dairy product brands is given.Item Стратегічне маркетингове управління лояльністю споживачів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Безверха, Вероніка Олегівна; Bezverkha, Veronika O.; Безверхая, Вероника ОлеговнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності стратегічного маркетингового управління лояльністю споживачів Здійснено аналіз програм лояльністі ТОВ «Книгарня «Є»» та оцінено їх ефективність. Досліджено цільовий сегмент ТОВ «Книгарня «Є»». Надано пропозиції щодо впровадження стратегічного маркетингового управління лояльністю споживачів для ТОВ «Книгарня «Є»». EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of strategic marketing management customer loyalty The analysis of the loyalty programs of "Bookmaker" E "Ltd. was evaluated and their effectiveness was evaluated. The target segment of LLC "Bookstore" E "is investigated. The proposals on implementation of strategic marketing management for consumer loyalty for «Knigarnya «Ye»» Ltd. are presented. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности стратегического маркетингового управления лояльностью потребителей. Осуществлен анализ программ лояльности ООО «Книгарня «Е»» и проведена оценка их эффективности. Исследован целевой сегмент ООО «Книгарня «Е»». Даны предложения по внедрению стратегического маркетингового управления лояльностью потребителей для ООО «Книгарня «Е»».Item Удосконалення закупівельної діяльності промислового підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Канівець, Альона Вікторівна; Kanivec, Alena V.; Канивец, Алена ВикторовнаUK: В роботі проаналізовано теоретичні основи закупівельної діяльності промислового підприємства, що включають підходи, визначення сутності термінів, методики та інструментарію аналізу. Досліджено стан зовнішнього середовища та його вплив на закупівельну діяльність підприємства, а також внутрішній потенціал підприємства, дано оцінку стану закупівельної діяльності КП НВК «Іскра» за методикою SCOR. Запропоновано організаційні, економічні та логістичні заходи удосконалення закупівельної діяльності підприємства. EN: The paper analyzes the theoretical foundations of the purchase activity of an industrial enterprise, including approaches, defining the essence of terms, methods and tools of analysis. The state of the external environment and its impact on the procurement activities of the enterprise, as well as the internal potential of the enterprise was analyzed; the assessment of the state of procurement activities of KP NVK «Iskra» according to the SCOR method was done. Organizational, economic and logistical measures to improve the procurement activities of the enterprise were proposed. RU: В работе проанализированы теоретические основы закупочной деятельности промышленного предприятия, включающие подходы, определение смысла терминов, методики и инструментарий анализа. Исследовано состояние внешней среды и ее влияние на закупочную деятельность предприятия, а также внутренний потенциал предприятия, дана оценка состояния закупочной деятельности КП НПК «Искра» на основе методики SCOR. Предложены организационные, экономические и логистические мероприятия совершенствования закупочной деятельности предприятия.Item Удосконалення збутової діяльності промислового підприємства на засадах логістики(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Мотренко, Микита Олександрович; Motrenko, Nikita; Мотренко, Никита АлександровичUK: У дипломній роботі розглядається круг питань, пов’язаних з удосконаленням збутової діяльності промислового підприємства на засадах логістики. В роботі розглянуто теоретико-методичні основи збутової діяльності промислового підприємства на засадах логістики; досліджено передумови удосконалення збутової діяльності ПрАТ «Запорізький кабельний завод»; визначено напрями удосконалення збутової діяльності ПрАТ «Запорізький кабельний завод» на засадах логістики EN: The thesis deals with a range of issues related to improving the marketing activity of an industrial enterprise based on logistics. The theoretical and methodological bases of marketing activity of the industrial enterprise on the principles of logistics are considered in the work; prerequisites for improving the sales activity of Zaporizhzhya Cable Plant PJSC; directions of improvement of marketing activity of PJSC "Zaporizhzhya Cable Plant" on the basis of logistics RU: В дипломной работе рассматривается круг вопросов, связанных с усовершенствованием сбытовой деятельности промышленного предприятия на основе логистики. В работе рассмотрены теоретико-методические основы сбытовой деятельности промышленного предприятия на основе логистики; исследованы предпосылки усовершенствования сбытовой деятельности ЧАО «Запорожский кабельный завод»; определены направления усовершенствования сбытовой деятельности ЧАО «Запорожский кабельный завод»Item Удосконалення конкурентної політики підприємства з використанням інструментів маркетингу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Макрієва, Катерина Миколаївна; Makrieva, Kateryna M.; Макриева, Екатерина НиколаевнаUK: Розглянуто теоретико-методичні основи формування конкурентної політики підприємства, її сутність та основні принципи. Надано характеристику основним складовим конкурентної політики, а саме конкуренції, конкуренто-спроможності, конкурентним перевагам. Проведено аналіз та оцінку конкурентної політики підприємства ТОВ «Восток Автомир», охарактеризовано його маркетингову конкурентну політику, здійснено аналіз зовнішнього середовища підприємства, визначено місце підприємства в конкурентному середовищі на основі аналізу концентрації ринку. Запропоновано шляхи удосконалення конкурентної політики підприємства ТОВ «Восток Автомир». EN: Theoretical and methodological bases of enterprise’s competitive policy formation, its essence and basic principles are considered. The characteristic of the competitive policy main components, namely competition, competitiveness, competitive advantages, is given. The analysis and evaluation of the enterprise competitive policy "Vostok Avtomir" is conducted, characterized its marketing competitive policy, carried out an analysis of the enterprise external environment, determined the place of this enterprise in the competitive environment based on the analysis of market concentration. The ways of competitive policy improvement of the enterprise "Vostok Avtomir" are proposed. RU: Рассмотрены теоретико-методические основы формирования конкурентной политики предприятия, ее сущность и основные принципы. Дана характеристика основных составляющих конкурентной политики, а именно конкуренции, конкурентоспособности, конкурентным преимуществам. Проведены анализ и оценка конкурентной политики предприятия ООО «Восток Автомир», охарактеризована его маркетинговая конкурентная политика, осуществлен анализ внешней среды предприятия, определено место предприятия в конкурентной среде на основе анализа концентрации рынка. Предложены пути усовершенствования конкурентной политики предприятия ООО «Восток Автомир».
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »