Степанова, Анна ОлексіївнаStepanova, Anna O.Степанова, Анна Алексеевна2020-01-232020-01-232019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5315Степанова А.О. «Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства в сфері медичних послуг» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ А.О. Степанова. - Запоріжжя : НУ «Запорізька Політехніка», 2019. – 112 c.UK: Проведено теоретичні дослідження основи формування та реалізації маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Досліджено маркетингове середовище та конкурентоспроможність підприємства в сфері медичних послуг. Запропоновані рекомендації щодо формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства в сфері медичних послуг на основі маркетингу та клієнтоорієнтованого підходу. EN: Theoretical studies of the basics have been conducted formation and realization of marketing competitive strategy of the enterprise. The marketing environment and competitiveness are investigated enterprises in the field of medical services. Suggested recommendations for formation of marketing competitive strategy of the enterprise in the field health services based on marketing and customer-centric approach. RU: Проведено теоретическое исследование основ формирования и реализации маркетинговой конкурентной стратегии предприятия. Исследована маркетинговая среда и конкурентоспособность предприятия в сфере медицинских услуг. Предложены рекомендации по формированию маркетинговой конкурентной стратегии предприятия в сфере медицинских услуг на основе маркетинга и клиентоориентированного подхода.ukмагістерська роботамаркетингова конкурентна стратегіямедична галузьмедичний маркетингмедична послугаконкурентоспроможністьрівень конкуренціїmaster thesismarketing competitive strategymedical branchmedical marketingmedical servicecompetitivenessthe level of competitionмагистерская работамаркетинговая конкурентная стратегиямедицинская отрасльмедицинский маркетингмедицинская услугаконкурентоспособностьуровень конкуренцииФормування маркетингової конкурентної стратегії підприємства в сфері медичних послугFormation of marketing competitive strategy of an enterprise in the field of medical servicesФормирование маркетинговой конкурентной стратегии предприятия в сфере медицинских услугMaster thesis