Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Павлишина, Нина Михайловна2022-09-132022-09-132022http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9119Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальностей 071 « Облік і оподаткування» (освітня програма «Облік і аудит»), 072 Фінанси, банківська справа та страхування (освітня програма «Фінанси та кредит») ОС «Бакалавр» заочної форми навчання. Укл.: Н.М.Павлішина. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022. 27 с.UK: Наведені методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг». EN: Methodological instructions for the implementation of control works in the discipline "Marketing" are given. RU: Приведены методические указания к выполнению контрольных работ по дисциплине «Маркетинг».ukмаркетингспоживачриноксегментаціякомплекс маркетингуmarketingmarketconsumersegmentationmarketing mixмаркетингпотребительрыноксегментациякомплекс маркетингаМетодичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальностей 071 « Облік і оподаткування» (освітня програма «Облік і аудит»), 072 Фінанси, банківська справа та страхування (освітня програма «Фінанси та кредит») ОС «Бакалавр» заочної форми навчанняMethodological instructions for studying the course and performing control works in the discipline "Marketing" for students of specialties 071 "Accounting and taxation" (educational program "Accounting and Audit"), 072 Finance, banking and insurance (educational program "Finance and credit") OS "Bachelor" correspondence form of studyМетодические указания к изучению курса и выполнению контрольных работ по дисциплине «Маркетинг» для студентов специальностей 071 «Учет и налогообложение» (образовательная программа «Учет и аудит»), 072 Финансы, банковское дело и страхование (образовательная программа «Финансы и кредит») ОС «Бакалавр» заочной формы обученияMethodological guidelines