Пущина, Ірина ВікторівнаPushchina, Iryna V.Пущина, Ирина ВикторовнаКукліна, Тетяна СергіївнаKuklina, Tetyana S.Куклина, Татьяна СергеевнаБабій, Іван МиколайовичBabyi, Ivan M.Бабий, Иван Николаевич2017-12-192017-12-192017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2613Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи інклюзивної освіти» для студентів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» усіх форм навчання / уклад.: І. В. Пущина, І. М. Бабій, Т. С. Кукліна. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 40 с.UK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Основи інклюзивної освіти» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline "Fundamentals of inclusive education" have been developed for specialty 016 "Special Education" students and corresponded to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Основы инклюзивного образования» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин.ukspecial educationinclusive educationinvaliditycorrection-development processспеціальна освітаінклюзивна освітаінвалідністькорекційно-розвивальний процесспециальное образованиеинклюзивное образованиеинвалидностькоррекционно-развивающий процессМетодичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи інклюзивної освіти»Methodical Guidelines for students` individual study for discipline "Fundamentals of inclusive education"Методические указания для самостоятельной работы студентов по дисциплине «Основы инклюзионного образования»Methodological guidelines