Кутідзе, Людмила СергіївнаKutidze, Lyudmila S.Кутидзе, Людмила Сергеевна2022-02-032022-02-032021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8348Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», освітня програма (спеціалізація) «Менеджмент організацій та адміністрування» ОС «Бакалавр» / уклад. : Л. С. Кутідзе. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 21 с.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, программные результаты обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источникиukмаркетингменеджменткомплекс маркетингуmarketingmanagementmarketing mixмаркетингменеджменткомплекс маркетингаРобоча програма навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», освітня програма (спеціалізація) «Менеджмент організацій та адміністрування», ОС «Бакалавр»Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», освітня програма (спеціалізація) «Менеджмент організацій та адміністрування», ОС «Бакалавр»Рабочая программа учебной дисциплины "Маркетинговый менеджмент" для соискателей высшего образования специальности 073 «Менеджмент», образовательная программа «Менеджмент организаций и администрирование», ОС «Бакалавр»Methodological guidelines