Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina2025-01-312025-01-312024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/18923Методичні рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання / Укл. Н.М. Павлішина. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 26 с.UK: Наведено рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача» EN: Recommendations are given for conducting seminars, practical classes and independent work on the discipline "Consumer Behavior"ukспоживачповедінка споживачамаркетингові інструменти впливуconsumerconsumer behaviormarketing influence toolsМетодичні рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання.Methodological recommendations for conducting seminars, practical classes and independent work in the discipline "Consumer Behavior" for higher education applicants in the specialty 075 "Marketing" (educational program "Marketing"), full-time Bachelor's degree.Methodological guidelines