Лифар, Владислава ВіталіївнаLyfar, Vladyslava V.2024-10-142024-10-142024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17242Методичні вказівки до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр» всіх форм навчання / Укл.: В.В. Лифар. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 46 с.UK: Наведено мету викладання дисципліни, предмет вивчення дисципліни, основні завдання, зміст дисципліни; представлено плани семінарських занять із переліком самостійної роботи, тестових завдань, практичних завдань, контрольних питань для студентів денного відділення, а також варіантів контрольних робіт для студентів заочного відділення EN: The purpose of teaching the discipline, the subject of studying the discipline, the main tasks, the content of the discipline are given; plans for seminars classes are presented with a list of independent work, test tasks, practical tasks, test questions for students of the full-time department, as well as control works for students of the correspondence department.ukмаркетингова стратегіямаркетинговий стратегічний аналізмаркетингове середовищеmarketing strategymarketing strategic analysismarketing environmentМетодичні вказівки з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»Methodological recommendations for the discipline «Strategic marketing» for applicants of scientific degree magister on 075 «Marketing», educational program “Marketing”Methodological guidelines