Кунчева, Кристина СергіївнаKuncheva, Kristina S.Кунчева, Кристина Сергеевна2018-02-012018-02-012017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2721Кунчева К. С. Удосконалення маркетингової стратегії підприємства банківської сфери в контексті сучасної парадигми маркетингу : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / К. С. Кунчева - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 98 c.UK: У магістерській роботі розглянуто сутність маркетингових стратегій та інтегрованих маркетингових комунікацій як сучасної парадигми маркетингу, здійснено комплексний аналіз маркетингової стратегії ПАТ КБ «ПриватБанк», запропоновано систему інтегрованих маркетингових комунікацій для удосконалення маркетингової стратегії підприємства банківської сфери. EN: Master thesis examines the essence of marketing strategies and integrated marketing communications as a modern marketing paradigm, conducted a comprehensive analysis of the marketing strategy of KB “PrivatBank”, proposed a system of integrated marketing communications to improve the marketing strategy of banking enterprise. RU: В магистерской работе рассмотрена сущность маркетинговых стратегий и интегрированных маркетинговых коммуникаций как современной парадигмы маркетинга, проведен комплексный анализ маркетинговой стратегии ПАО КБ «ПриватБанк», предложена система интегрированных маркетинговых коммуникаций для усовершенствования маркетинговой стратегии предприятия банковской сферы.ukstrategymarketing strategyintegrated marketing communicationspersonal saleadvertisingsales promotionbanking sectorстратегіямаркетингова стратегіяінтегровані маркетингові комунікаціїособистий продажрекламастимулювання збутубанківська сферастратегиямаркетинговая стратегияинтегрованные маркетинговые коммуникацииличная продажарекламастимулирование сбытабанковская сфераУдосконалення маркетингової стратегії підприємства банківської сфери в контексті сучасної парадигми маркетингуImprovement of marketing strategy of a banking enterprise in the context of modern marketing paradigmУсовершенствование маркетинговой стратеги предприятия банковской сферы в контексте современной парадигмы маркетингаMaster thesis