Voronova, ValentynaВоронова, Валентина ІванівнаKovalchuk, ViktoriiaКовальчук, Вікторія ІванівнаVelko, KaterynaВелько, Катерина Анатоліївна2025-11-182025-11-182025https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/24842Воронова В. І. Взаємовідносини як складова психологічного клімату в школі в умовах воєнного стану / В. І. Воронова, В. І. Ковальчук, К. А. Велько // Фізична культура і спорт: традиції, досвід, інновації. Матеріали III Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 13 березня 2025 р. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. – С. 17-22.UK Психологічний клімат в умовах навчального дитячого середовища школи є фактором, який визначає бажання дитини вчитися, отримувати нові знання і вдосконалювати власні здібності. Таке психологічно позитивне середовище формується в результаті усвідомлення школярами спільних завдань та цілей, що впливає на моральний клімат, принципи та норми, цінності, як складові особистості, що формується. EN The psychological climate in the educational environment of the school is a factor that determines the child's desire to learn, acquire new knowledge, and improve his own abilities. Such a psychologically positive environment is formed as a result of schoolchildren's awareness of common tasks and goals, which affects the moral climate, principles and norms, values, as components of the personality being formed.ukpsychological climateclimate classstudentrelationshipsпсихологічний кліматкласученьвзаємовідносиниВзаємовідносини як складова психологічного клімату в школі в умовах воєнного стануRelationships as a component of the psychological climate at school under martial lawThesis