Афанасьєва, Ірина ОлегівнаAfanasieva, Iryna O.Афанасьева, Ирина ОлеговнаКасапов, Геннадій ВолодимировичKasapov, Gennadiy V.Касапов, Геннадий Владимирович2019-09-062019-09-062019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4815Методичні вказівки та завдання до самостійної та практичної роботи з дисципліни “Електротехніка. Частина 1. Кола постійного струму" для студентів спеціальностей131 Прикладна механіка всіх форм навчання / уклад.: І. О.Афанасьєва, Г. В. Касапов, – Запоріжжя : НУЗП, 2019. – 62 с.UK: Методичні вказівки призначені для студентів-бакалаврів неелектричних спеціальностей та містять теоретичні відомості з фундаментальних методів розрахунку електричних кіл постійного струму з одним чи декількома джерелами енергії. Кожен метод пояснюється прикладом розрахунку EN: The guidelines are intended for undergraduate students of non-electrical majors and contain theoretical information on fundamental methods for calculating direct current electric circuits with one or more energy sources. Each method is explained by an example calculation RU: Методические указания предназначены для студентов-бакалавров неэлектрических специальностей и содержат теоретические сведения из фундаментальных методов расчета электрических цепей постоянного тока с одним или несколькими источниками энергии. Каждый метод объясняется примером расчетаukВузолЗакони КірхгофаПотенційна діаграмаБаланс потужнестіknotLaws of Kirchhoffpotential chartBalance of gravityУзелЗаконы КирхгофаПотенциальная диаграммаБаланс мощностейМетодичні вказівки до самостійної та практичної роботи з дисципліни "Електротехніка. Частина 1. Кола постійного струму" для студентів 131 "Прикладна механіка" всіх форм навчанняMethodical instructions for independent and practical work in the discipline "Electrical Engineering. Part 1. Circuits of direct current" for students 131 "Applied mechanics" of all formsМетодические указания к самостоятельной и практической работы по дисциплине "Электротехника. Часть 1. Цепи постоянного тока" для студентов 131 "Прикладная механика" всех формMethodological guidelines