Зеркаль, Анастасія ВікторівнаZerkal, Anastasiia2024-07-052024-07-052024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/15606Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання / укл. А.В. Зеркаль. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка». 2024. - 34 с.UK: Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів. EN: Formation of students' system of theoretical knowledge and practical skills regarding sales promotion in the trade network; creation of competitive advantages of the store and individual trademarks; forming consumer loyalty to the store, increasing the number of loyal and new customers; improvement of the advertising and communication policy of the trade network; impact on consumer behavior.ukТеоретичні основи мерчандайзингуПрактичні основи мерчандайзингуКонцепції мерчандайзингуTheoretical foundations of merchandisingPractical basics of merchandisingConcepts of merchandisingМетодичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчанняMethodological instructions for conducting practical and seminar classes, performing independent work in the discipline "Merchandising" for students of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing" of the educational degree "Bachelor" for all forms of educationMethodological guidelines