Антонюк, Катерина ІванівнаAntoniuk, Kateryna I.Антонюк, Екатерина Ивановна2018-10-222018-10-222017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3478Робоча програма з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти за галуззю знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг», 2017.– ЗНТУ. – 14 с.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських та практичних занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars and practical training, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, программные результаты обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских и практических занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.ukміжнародний маркетингсередовище міжнародного маркетингузовнішній ринокміжнародна маркетингова політикаміжнародне підприємствоinternational marketinginternational marketing environmentіnternational marketinternational marketing policyіnternational enterpriseмеждународный маркетингсреда международного маркетингавнешний рынокмеждународная маркетинговая политикамеждународное предприятиеРобоча програма з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»Work program for «International Marketing» for applicants of scientific degree magister on 075 «Marketing»Рабочая программа по учебной дисциплине «Международный маркетинг» для соискателей высшего образования специальности 075 «Маркетинг» ОС «Магистр»Methodological guidelines