Горлач, Сергій ГеннадиевичHorlach, Serhii G.Горлач, Сергей Геннадійович2021-04-092021-04-092020http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7351Горлач, С.Г. Визначення впливу підвищеного тиску повітря від привідного компресора на техніко-економічні показники 4-тактного бензинового двигуна: магістерська робота / С.Г. Горлач. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020 – 98 с.UK: Обрано 4-тактний бензиновий двигун з привідним компресором, який разом зі зміною коефіцієнта стиснення дозволяє отримати поліпшені експлуатаційні та ефективні показники чотиритактного ДВЗ з іскровим запалюванням: ефективна потужність збільшилась на 34,9 %, крутний момент збільшився на 34,8 % при збільшенні витрати палива на 2,2 % в порівнянні з базовими характеристиками. EN: A 4-stroke gasoline engine with a supercharger was chosen, which together with a change in the compression ratio allows obtaining improved performance and efficiency of a four-stroke internal combustion engine with spark ignition: effective power increased by 34.9%, torque increased by 34.8% with increasing fuel consumption by 2.2% compared to the basic characteristics. RU: Выбран 4-тактный бензиновый двигатель с приводным компрессором, который вместе с изменением коэффициента сжатия позволяет получить улучшенные эксплуатационные и эффективные показатели четырехтактного ДВС с искровым зажиганием: эффективная мощность увеличилась на 34,9%, крутящий момент увеличился на 34,8% при увеличении расхода топлива на 2,2% по сравнению с базовыми характеристиками.ukробочий процесдвигун внутрішнього згоранняоб’єм камери згоранняworkflowinternal combustion engineрабочий процессдвигатель внутреннего сгоранияОбъем камери сгоранияВизначення впливу підвищеного тиску повітря від привідного компресора на техніко-економічні показники 4-тактного бензинового двигунаDetermination of the high air pressure influence from the supercharger on the technical and economic performance of a 4-stroke gasoline engineОпределение влияния повышенного давления воздуха от приводного компрессора на технико-экономические показатели 4-тактного бензинового двигателяMaster thesis