Волік, Анастасія Олександрівна.Volik, Anastasiia O.Волик, Анастасия Александровна.2022-02-152022-02-152021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8606Волік А.О. Вдосконалення якості послуг готельного підприємства: магістерська робота / А.О. Волік. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 96 с.UK: У роботі розглянуті основні аспекти якості готельного господарства. Проаналізовано системи управління якістю в готелі «Інтурист-Запоріжжя». Розроблені рекомендації щодо удосконалення якості послуг у готелі «Інтурист-Запоріжжя». EN: The paper considers the main aspects of the quality of the hotel industry. The systems of management staff in Intourist-Zaporozhye hotels are analyzed. A recommendation has been developed to improve the quality of service in Intourist-Zaporizhia hotel. RU: В работе рассмотрены основные аспекты качества гостиничного хозяйства. Проанализированы системы управления качеством в гостинице «Интурист-Запорожье». Разработаны рекомендации по усовершенствованию качества услуг в отеле «Интурист-Запорожье»ukвдосконаленняякістьпослугиimprovequalityservicesсовершенствованиекачествоуслугиВдосконалення якості послуг готельного підприємства.Improving the Quality of Hotel Services.Совершенствование качества услуг гостиничного предприятия.Master thesis