Барієв, Ільяс СерверовичBariiev, Ilias2024-03-202024-03-202023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/12259Барієв І.С. Удосконалення стратегії інтернет-маркетингу торгово-виробничого підприємства на ринку металопластикових вікон: дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / І.С. Барієв – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023 – 118 c.UK: В роботі розглянуто теоретичні основи удосконалення стратегії інтернет-маркетингу підприємства. Проаналізовано передумови удосконалення стратегії інтернет-маркетингу торгово-виробничого підприємства. Здійснено розробку рекомендацій щодо удосконалення стратегії інтернет-маркетингу торгово-виробничого підприємства. EN: The paper examines the theoretical foundations of improving the company's Internet marketing strategy. The prerequisites for improving the Internet marketing strategy of a trade and production enterprise are analyzed. Recommendations for improving the Internet marketing strategy of a trade and production enterprise were developedukМаркетингМаркетингова діяльінстьІнтернет-стратегіяТоргово-виробниче підприємсмтвоMarketingMarketing activityInternet strategyTrade and production enterpriseУдосконалення стратегії інтернет-маркетингу торгово-виробничого підприємства на ринку металопластикових віконImprovement of the Internet marketing strategy of a trade and production enterprise in the market of metal-plastic windowsMaster thesis