Пальчук, Марія БорисівнаPalchuk, Mariya B.Гулюк, Надія ОлегівнаGulyuk, Nadiya O.Кенсицька, Ірина ЛеонідівнаKensytska, Iryna L.2024-06-192024-06-192024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/14921Пальчук М. Б., Гулюк Н. О., Кенсицька І. Л. Сучасні підходи до застосування засобів фізичного виховання в освітньому процесі з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Фізична культура і спорт: традиції, досвід, інновації: Матеріали II Всеукр. науково-практ. конф., м. Запоріжжя, 14 березня 2024 р. – Запоріжжя, 2024. – С. 60–65.UK: Порушення мовлення дітей дошкільного віку є лідером серед найбільш поширених нозологій. Актуальність вивчення підходів до застосування засобів фізичного виховання у роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку зумовлена даними наукових досліджень, в яких наголошується на взаємозв’язку між мовленнєвою та руховою сферами дітей дошкільного віку EN: Speech disorders of preschool children are the leader among the most common nosologies. The relevance of studying the feasibility of using physical education tools in working with children with speech disorders is determined by the data of scientific studies, which emphasize the relationship between the speech and motor spheres of preschool childrenukpreschoolersgeneralized underdevelopment of speechmotor developmentдошкільнятазагальний недорозвиток мовленняруховий розвитокСучасні підходи до застосування засобів фізичного виховання в освітньому процесі з дітьми дошкільного віку з порушенням мовленняModern approaches to the application of physical education tools in the educational process with preschool children with speech disordersArticle