Сушко, Олександр СергійовичSushko, Oleksandr S.2025-04-152025-04-152024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/20611Сушко О.С. Аркадна гра для ОС Android з монетизацією: магістерська робота, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / О.С. Сушко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 160 с.UK: Магістерська робота присвячена розробці аркадної гри для Android з інтегрованою системою монетизації. Метою було створення гри з захоплюючим геймплеєм і ефективною монетизацією. Проведено аналіз інструментів і технологій для розробки мобільних ігор, що дозволило вибрати Unity та C# для проєкту. Особливу увагу було приділено вивченню стратегій монетизації, зокрема застосуванню внутрішньоігрової реклами через Google AdMob, таких як проміжна реклама та реклама з винагородою, для досягнення балансу між прибутковістю та користувацьким досвідом. Розробка гри включала створення концепції, структури, інтерфейсу та функціоналу, а також інтеграцію реклами. Завершальним етапом стала оптимізація гри через тестування та використання ефективних методів та підходів для покращення продуктивності й стабільності гри. Результати роботи підтверджують доцільність обраного підходу до розробки мобільних ігор для Android з ефективними стратегіями монетизації та оптимізації. EN: The master's thesis is dedicated to the development of an arcade game for Android with an integrated monetization system. The goal was to create a game with exciting gameplay and effective monetization. We analyzed tools and technologies for mobile game development, which allowed us to choose Unity and C# for the project. Particular attention was paid to the study of monetization strategies, including the use of in-game advertising through Google AdMob, such as interstitial and rewarded advertising, to achieve a balance between profitability and user experience. The game development included the creation of the concept, structure, interface and functionality, as well as the integration of advertising. The final stage was the optimization of the game through testing and the use of effective methods and approaches to improve the performance and stability of the game. The results of the work confirm the feasibility of the chosen approach to the development of mobile games for Android with effective monetization and optimization strategies.ukmobile arcade gamegame for OC Androidmonetizationмобільна аркадна грагра для OC AndroidмонетизаціяАркадна гра для ОС Android з монетизацієюArcade game for Android with monetizationMaster thesis