Федяченко, Аліна ЮрівнаFediachenko, Alina Yu.Федяченко, Алина Юрьевна2022-02-172022-02-172022-02-172022-02-172021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8656Федяченко А.Ю. Управління маркетинговою конкурентоспроможністю ресторанного комплексу: магістерська робота / А.Ю. Федяченко. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 153 c.UK: У роботі розглянуто теоретичні основи маркетингової конкурентоспроможності вітчизняних ресторанних підприємств. Проведено аналіз конкурентних ринкових позицій ресторанного комплексу «Місто». Розроблено механізм управління маркетинговою конкурентоспроможністю ресторанного комплексу та рекомендації щодо його впровадження. EN: The theoretical bases of marketing competitiveness of domestic restaurant enterprises are considered in the work. The analysis of competitive market positions of the restaurant complex "Misto" is carried out. A mechanism for managing the marketing competitiveness of the restaurant complex and recommendations for its implementation have been developed. RU: В работе рассмотрены теоретические основы маркетинговой конкурентоспособности отечественных ресторанных предприятий. Проведен анализ конкурентных рыночных позиций ресторанного комплекса «Мисто». Разработан механизм управления маркетинговой конкурентоспособностью ресторанного комплекса и рекомендации по его внедрению.ukресторанний комплексбенчмаркінгспоживачrestaurant complexbenchmarkingconsumerресторанній комплексбенчмаркингпотребительУправління маркетинговою конкурентоспроможністю ресторанного комплексуManaging Marketing Competitiveness of the Restaurant ComplexУправление маркетинговой конкурентоспособностью ресторанного комплексаMaster thesis