Соколова, Юлія ОлександрівнаSokolova, Yuliya O.Соколова, Юлия Александровна2018-10-092018-10-092016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3415Методичні вказівки до виконання індивідуальної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» / уклад. к.е.н., доцент Ю. О. Соколова. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2016. – 22 с.UK: Наведено методичні рекомендації щодо виконання індивідуального розрахункового завдання по плануванню рекламної діяльності підприємства та вибору рекламної стратегії. EN: Methodical reference for implementation of calculating individual work of enterprise advertising planning and choosing advertising strategy. RU: Приведены методические рекомендации для выполнения индивидуального расчетного задания по планированию рекламной деятельности предприятия и выбора рекламной стратегии.ukрекламний менеджментрекламадослідження ринкупланування рекламирекламна стратегіярекламний бюджетadvertising managementadvertisingmarket researchadvertising planningadvertising strategyadvertising budgetрекламный менеджментрекламаисследование рынкапланирование рекламырекламная стратегиярекламный бюджетМетодичні вказівки до виконання індивідуальної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»Methodical reference for implementation of individual work on the «Advertising management» for applicants of scientific degree magister on 075 «Marketing»Методические указания по выполнению индивидуальной работы по дисциплине «Рекламный менеджмент» для соискателей высшего образования специальности 075 «Маркетинг» ОС «Магистр»Methodological guidelines