Камишан, Іван СергійовичKamyshan, Ivan S.2025-10-102025-10-102025https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/23387Камишан І.С. Дослідження ефективності використання брендингу суб’єкта господарювання: бакалаврська робота / І.С. Камишан – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. – 93 c.Розглянуто теоретичні основи брендингу та його ефективності, проаналізовано стан та ефективність системи брендингу підприємства ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед», запропоновано шляхи вдосконалення брендингу та підвищення його ефективності ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед» The theoretical foundations of branding and its effectiveness are considered, the state and effectiveness of the branding system of the Coca-Cola Ukraine Limited LLC enterprise were analyzed and ways to improve branding and increase its effectiveness of Coca-Cola Ukraine Limited LLC are suggestedukbrandingenterprise strategyeconomic indicatorsбрендингстратегія підприємстваекономічні показникиДослідження ефективності використання брендингу суб’єкта господарюванняResearch on the effectiveness of the business entity brandingMaster thesis