Назарова, Олена СергіївнаОсадчий, Володимир ВолодимировичNazarova, Olena S.Osadchyy, Volodymyr V.Назарова, Елена СергеевнаОсадчий, Владимир Владимирович2022-06-132022-06-132022http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9035Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Мікропроцесорні пристрої» для студентів спеціальності 141 – ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА освітньої програми «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод» усіх форм навчання. Частина І. /Укл: В.В. Осадчий, О.С. Назарова. - Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022. – 54 с.UK: Методичні вказівки містять опис чотирьох лабораторних робіт з дисципліни МІКРОПРОЦЕСОРНІ ПРИСТРОЇ у відповідності до навчальних планів ОКР бакалаврів. EN: The guidelines contain a description of four laboratory work in the discipline of MICROPROCESSOR DEVICES in accordance with the Bachelor's Degree Programs. RU: Методические указания содержат описание четырех лабораторных работ по дисциплине МИКРОПРОЦЕССОРНЫЕ УСТРОЙСТВА в соответствии с учебными планами ОКР бакалавров.ukmicroprocessortimerinterruptAssemblerмікропроцесортаймерперериванняАссемблермикропроцессортаймерпрерыванияассемблерМетодичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Мікропроцесорні пристрої» для студентів спеціальності 141 – ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА освітньої програми «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод» усіх форм навчання. Частина І.Methodical instructions for laboratory work in the discipline "Microprocessor Devices" for students majoring in 141 - ELECTRIC POWER ENGINEERING, ELECTRICAL ENGINEERING AND ELECTROMECHANICS educational program "Electromechanical automation systems and electric drive" of all forms of education. Part I.Методические указания к лабораторным работам по дисциплине «Микропроцессорные устройства» для студентов специальности 141 – ЭЛЕКТРОЭНЕРГЕТИКА, ЭЛЕКТРОТЕХНИКА И ЭЛЕКТРОМЕХАНИКА образовательной программы «Электромеханические системы автоматизации и электропривод» всех форм обучения. Часть I.Methodological guidelines