Пономарьова, Софія НорайрівнаPonomaryova, Sofiia N.Пономарева, София Норайровна2022-05-212022-05-212021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8994Пономарьова С.Н. «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства розважальних послуг». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «Магістр» 075 «Маркетинг». Освітня програма «Маркетинг»/ С.Н.Пономарьова. Запоріжжя: НУ «Запорізька Політехніка», 2021. – 113 c.UK: Проведено теоретичні дослідження аспектів маркетингової діяльності підприємства. Досліджена маркетингова діяльність підприємства в сфері розважальних послуг. В роботі визначено особливості маркетингової діяльності підприємства, з’ясовано конкурентну позицію підприємства на ринку на основі SPACE-аналізу та обрано відповідну маркетингову стратегію підприємства. Запропоновані рекомендації, щодо шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сфері розважальних послуг. EN: Theoretical researches of the enterprise marketing activity aspects are carried out. The marketing activity of the enterprise in the field of entertainment services is investigated. The thesis identifies the features of the company's marketing activities, clarifies the company's competitive position in the market based on SPACE-analysis and selects the appropriate marketing strategy of the company. Recommendations on ways to improve the marketing activities of the enterprise in the field of entertainment services are offered. RU: Проведены теоретические исследования аспектов маркетинговой деятельности предприятия. Исследована маркетинговая деятельность предприятия в сфере развлекательных услуг. В работе определены особенности маркетинговой деятельности предприятия, выяснена конкурентная позиция предприятия на рынке на основе SPACE-анализа и выбрана соответствующая маркетинговая стратегия предприятия. Предложены рекомендации относительно путей усовершенствования маркетинговой деятельности предприятия в сфере развлекательных услуг.ukмагістерська роботамаркетингова діяльністьпідприємство розважальних послугмаркетингова стратегіяконкурентна перевагацільова аудиторіяуразливістьmaster thesismarketing activityenterprise of entertainment servicesmarketing strategycompetitive advantagetarget audiencevulnerabilityмагистерская работамаркетинговая деятельностьпредприятие развлекательных услугмаркетинговая стратегияконкурентное преимуществоцелевая аудиторияуязвимостьУдосконалення маркетингової діяльності підприємства розважальних послугImproving the marketing activities of the enterprise of entertainment servicesУсовершенствование маркетинговой деятельности предприятия развлекательных услугMaster thesis