Соколова, Юлія ОлександрівнаSokolova, Yuliya O.Соколова, Юлия Александровна2017-06-122017-06-122017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1863Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» / уклад. к.е.н., доцент Ю. О. Соколова. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 30 с.UK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.ukмаркетинговий менеджментмаркетингове плануванняорганізаційна структура маркетингумаркетингова стратегіямаркетингова програмаmarketing managementmarketing planningmarketing organization structuremarketing strategymarketing programsмаркетинговый менеджментмаркетинговое планированиеорганизационная структура маркетингамаркетинговая стратегиямаркетинговая программаМетодичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»Methodical reference for seminar and practical planning on the «Marketing management» for applicants of scientific degree magister on 075 «Marketing»Методические указания по проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Маркетинговый менеджмент» для соискателей высшего образования специальности 075 «Маркетинг» ОС «Магистр»Methodological guidelines