Пилипенко, Наталія ВолодимирівнаPylypenko, Nataliya V.Пилипенко, Наталья Владимировна2018-11-072018-11-072015-09Пилипенко Н. В. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа / Наталія Володимирівна Пилипенко // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2015 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка», Науково-технічна бібліотека ; [редакційна колегія: О. В. Шишка, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 74–78. – Бібліографія: 12 назв.http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3568UK: Ця стаття присвячена головним причинам, чому бібліотека повинна використовувати соціальні медіа для комунікації з користувачами. Обговорюються поточні соціальні тенденції і популярні канали соціальних медіа. Запропоновані види діяльності, які можуть бути здійснені в кожному з них. EN: This article is dedicated to the main reasons why a library should use social media to communicate with customers. Current social trends and popular social media channels are discussed. Activities that can be done with each of them are suggested. RU: Эта статья посвящена главным причинам почему библиотека должна использовать социальные медиа для коммуникации с пользователями. Оговариваются текущие социальные тенденции и популярные каналы социальных медиа.ukбібліотека 2.0соціальні медіасоціальна мережабібліотека ВНЗіміджPRlibrary 2.0social mediasocial networkuniversity libraryimagePRбиблиотека 2.0социальные медиасоциальная сетьбиблиотека ВУЗаимиджPRФормування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіаLibrary image formation by social media usingФормирование имиджа библиотеки с помощью социальных медиаArticle