Соколова, Юлія ОлександрівнаSokolova, Yuliya O.Соколова, Юлия Александровна2018-11-022018-11-022018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3540Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. к.е.н., доцент Ю. О. Соколова. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. - 38 с.ukмаркетингове ціноутворенняціначинники ціноутворенняцінова політикацінова стратегіясклад ціниструктура ціниринокгалузьцінова конкуренціянецінова конкуренціявитратиметодидержавне регулювання цінmarketing pricingpricepricing factorsprice policyprice strategyprice structuremarketbranchprice competitionnon price competitionexpensesmethodsstate regulation of pricesмаркетинговое ценообразованиеценафакторы ценообразованияценовая политикаценовая стратегиясостав ценыструктура ценырынокотрасльценовая конкуренциянеценовая конкуренциязатратыметодыгосударственное регулирование ценМетодичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» №7304еMethodical reference for making the course paper on the discipline «Marketing pricing» for applicants of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 «Marketing»Методические указания для выполнения курсовой работы по дисциплине «Маркетинговое ценообразование» для соискателей высшего образования отрасли знаний 07 Управление и администрирование специальности 075 «Маркетинг»Methodological guidelines