Кузнецова, Марія ОлександрівнаКузнецова, Мария АлександровнаKuznetsova, Mariia O.2016-06-092016-06-092013http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/867Кузнецова М. О. Вторинний англомовний художній текст як когнітивно-комунікативний феномен / Кузнецова М. О. // Наукові записки. Серія «Філологічна». –– Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2013. –– Вип. 38. –– С. 200–202.UK: У статті досліджено сучасні лінгвістичні погляди на поняття вторинного тексту як інтертекстуальне явище, розглянуто різні типології вторинних текстових утворень. Інтродуковано типологію вторинних текстів, в основі якої – репродуктивний потенціал вторинного тексту по відношенню до концептуальної структури первинного тексту. Здійснено аналіз вторинного тексту як складного когнітивно-комунікативного феномену. EN: The article deals with analysis of the modern linguistic views on the secondary text as an intertextual phenomenon, it оutlines various typologies of secondary text structures. It introduces the typology of secondary texts according to their abilities to reproduce conceptual structures of the primary text. It analyzes the secondary text as a сomplex cognitive-communicative phenomenon. RU: В статье исследуются современные лингвистические взгляды на понятие вторичного текста как интертекстуальное явление, рассматриваются различные типологии вторичных текстовых образований. Интродуцировано типологию вторичных текстов, в основе которой – репродуктивный потенциал вторичного текста по отношению к концептуальной структуре первичного текста. Осуществляется анализ вторичного текста как сложного когнитивно-коммуникативного феномена.ukprimary textintertextualitysecondary texttypology of the secondary textпервинний текстінтертекстуальністьвторинний тексттипологізація вторинного текступервичный текстинтертекстуальностьвторичный тексттипологизация вторичного текстаВторинний англомовний художній текст як когнітивно-комунікативний феноменВторичный англоязычный художественный текст как когнитивно-коммуникативный феноменSecondary English literary text as a cognitive-communicative phenomenonArticle