Карпенко, Наталя МиколаївнаСизоненко, М. О.Karpenko, N.Syzonenko, М. О.2024-10-102024-10-102024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17162Карпенко Н. М. Інтернет-реклама у сучасному формуванні попиту та стимулюванні збуту / Н. М. Карпенко, М. О. Сизоненко // Тиждень науки-2024. Факультет міжнародного туризму та економіки. Тези доповідей науково-практичної конференції, Запоріжжя, 15-19 квітня 2024 р. / Редкол. : Вадим Шаломєєв (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2024. – С. 345-348.ukінтернет-рекламапросуванняінтернет-маркетингпопитзбутinternet advertisingpromotioninternet marketingdemandsalesІнтернет-реклама у сучасному формуванні попиту та стимулюванні збутуInternet Advertising in Modern Demand Generation and Sales PromotionThesis