Бородулькіна, Тетяна ОлександрівнаBorodulkina, Tetyana O.Бородулькина, Татьяна Александровна2017-06-232017-06-232017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1872Бородулькіна Т. О. Розвивальний аспект викладання навчального курсу «Вступ до спеціальності: психологія» / Т. О. Бородулькіна // Психологічні основи розвитку особистості: монографія / за заг. ред. В. Й. Бочелюка. – Запоріжжя : Просвіта, 2017. – С. 85-110.UK: Описано місце дисципліни «Вступ до спеціальності» в системі професійної підготовки студентів-психологів. Визначено мету, завдання, принципи, зміст та основні результати вивчення студентами дисципліни «Вступ до спеціальності: психологія». Одним із провідних завдань дисципліни «Вступ до спеціальності» розглянуто актуалізацію та розвиток образу професії у першокурсників. Визначено роль викладача у забезпеченні розвивального аспекту дисципліни «Вступ до спеціальності». Автор вважає, що у викладанні навчального курсу «Вступ до спеціальності» доцільно застосовувати, крім традиційних засобів навчання, інноваційні, наприклад, образ та метафору, без яких психологічне пізнання буде обмеженим. Автор описує власний досвід викладання курсу «Вступ до спеціальності» із застосуванням різноманітних професійно-орієнтованих психотехнологій. В якості одного з метафоричних засобів навчання автор застосовує метафоричні асоціативні карти. Описано місце дисципліни «Вступ до спеціальності» в системі професійної підготовки студентів-психологів. Визначено мету, завдання, принципи, зміст та основні результати вивчення студентами дисципліни «Вступ до спеціальності: психологія». Одним із провідних завдань дисципліни «Вступ до спеціальності» розглянуто актуалізацію та розвиток образу професії у першокурсників. Визначено роль викладача у забезпеченні розвивального аспекту дисципліни «Вступ до спеціальності». Автор вважає, що у викладанні навчального курсу «Вступ до спеціальності» доцільно застосовувати, крім традиційних засобів навчання, інноваційні, наприклад, образ та метафору, без яких психологічне пізнання буде обмеженим. Автор описує власний досвід викладання курсу «Вступ до спеціальності» із застосуванням різноманітних професійно-орієнтованих психотехнологій. В якості одного з метафоричних засобів навчання автор застосовує метафоричні асоціативні карти. EN: The place of the course in Psychology «An introduction to the specialty» in the system of the vocational training of the students-psychologists is described. The goal, tasks, principles, content and the results of the studying by students the course "An introduction to the specialty: psychology" are defined. The actualization and development of the image of the profession among the first-year students is one of the leading tasks of this course. The role of the teacher in providing the developing aspect of the course "An introduction to the specialty" is defined. The author believes that in the teaching of this course it is advisable to use, in addition to traditional teaching methods, innovative, for example, the image and metaphor, without which psychological knowledge will be limited. The author describes his own experience of the teaching the course "An introduction to the specialty" and using various professionally oriented psychotechnologies in this course. The author considers a metaphor as one of the important methodical receptions of teaching of psychology to students-psychologists. Metaphorical material in the educating of the students-psychologists can be various. The author uses Metaphoric Cards as one of the metaphorical means of the teaching in the course "An introduction to the specialty". RU: DC.Description.Abstract ru Описано место дисциплины «Введение в специальность» в системе профессиональной подготовки студентов-психологов. Определены цель, задачи, принципы, содержание и основные результаты изучения студентами учебного курса «Введение в специальность: психология». Одной из основных задач дисциплины рассматривается актуализация и развитие образа профессии у первокурсников. Определена роль преподавателя в обеспечении развивающего аспекта дисциплины «Введение в специальность». Автор считает, что в преподавании учебного курса «Введение в специальность» целесообразно использовать, кроме традиционных средств обучения, инновационные, например, образ и метафору, без которых психологическое познание будет ограниченным. Автор описывает собственный опыт преподавания курса «Введение в специальность» с использованием различных профессионально ориентированных психотехнологий. В качестве одного из метафорических средств обучения автор использует метафорические ассоциативные карты.ukметодика викладанняметодика викладання психології у вищій школікурс «вступ до спеціальності»психологіястуденти-психологиобраз професіїпрофесійна підготовка студентів-психологіввикладач психологіїпрофесійно-орієнтовані психотехнології викладанняметафораметафоричні асоціативні картиteaching techniqueteaching of psychologya course in psychology «an introduction to the specialty»psychologystudents-psychologistsimage of professionvocational training of students-psychologistspsychology lecturerspsychotechnologies of teachingmetaphormetaphoric associative cardsметодика преподаванияметодика преподавания психологии в высшей школевведение в специальностьпсихологияРозвивальний аспект викладання навчального курсу «Вступ до спеціальності: психологія»The developing aspect of the teaching of the course «An introduction to the specialty: psychology»Развивающий аспект преподавания учебного курса «Введение в специальность: психология»Article