Тимошенко, Анна ЮріївнаTymoshenko, Anna2023-12-192023-12-192023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/11059Тимошенко А.Ю. «Роль маркетингової стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємства» / А.Ю. Тимошенко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 95с.UK: Запропоновано підхід до побудови бренду підприємства в умовах воєнного часу як конкурентна перевага, а також встановлено основні блоки конкурентних переваг в маркетинговій стратегії підприємства. EN: An approach to building a company's brand in wartime conditions as a competitive advantage is proposed, and the main blocks of competitive advantages in the company's marketing strategy are established.ukАналізАрхетипКонкурентна перевагаМаркетингова стратегіяAnalysisArchetypeMarketing strategyCompetitive advantageБакалаврська робота на тему «Роль маркетингової стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємства»Bachelor thesis «The role of marketing strategy in the formation of competitive advantages of the enterprise»Methodological guidelines