Цвілий, Сергій МиколайовичTsviliy, Sergiy M.Цвилый, Сергей Николаевич2022-04-252022-04-252021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8781Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг в туризмі» для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм», освітня програма «Туризмознавство» / Укладачі : С.М. Цвілий. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021.- 64 с.UK: Методичні вказівки до написання курсових робіт з навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» EN: Methodical instructions for writing term papers on the subject "Marketing in tourism" RU: Методические указания к написанию курсовых работ по учебной дисциплине «Маркетинг в туризме»ukмаркетингове дослідженнятуристичний ринокакадемічна доброчесністьпроблематика регіонуmarketing researchtourist marketacademic integrityproblems of the regionмаркетинговое исследованиетуристический рынокакадемическая доброчестностьпроблематика регионаМетодичні вказівки до написання курсових робіт з навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм», освітня програма «Туризмознавство», СВО «Бакалавр»Methodical instructions for writing term papers on the subject "Marketing in tourism" for students of higher education specialty 242 "Tourism", educational program "Tourism", SVO "Bachelor"Methodical instructions for writing term papers on the subject "Marketing in tourism" for students of higher education specialty 242 "Tourism", educational program "Tourism", SVO "Bachelor"Methodological guidelines