Юдін, Володимир ПетровичYudin, Volodymyr P.Юдин, Владимир ПетровичВасильєва, Лариса ОлексіївнаVasylieva, Larysa O.Васильева, Лариса Алексеевна2018-11-202018-11-202018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3670Робоча програма з навчальної дисципліни «Операторська та експедиторська діяльність» для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем магістр за спеціальністю 275 «Транспортні технології» – ЗНТУ. - 2018. - 17 с.UK: Робоча програма з навчальної дисципліни «Операторська та експедиторська діяльність» для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем магістр за спеціальністю 275 «Транспортні технології» необхідна для вивчення теоретико-методологічних і практичних питань транспортно-експедиторського обслуговування. EN: The work program on the academic discipline «Operator and forwarding activity» for applicants of higher education on an educational degree, the Master in specialty 275 «Transport technologies» is necessary for the study of theoretical, methodological and practical issues of transport and forwarding services. RU: Рабочая программа по учебной дисциплине «Операторская и экспедиторская деятельность» для соискателей высшего образования по образовательным степенью магистр по специальности 275 «Транспортные технологии» необходима для изучения теоретико-методологических и практических вопросов транспортно-экспедиторского обслуживания.ukrailwaytransportcargoinvoiceзалізницятранспортвантажнакладнажелезная дорогатранспортгрузнакладнаяРобоча програма з навчальної дисципліни «Операторська та експедиторська діяльність» для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем магістр за спеціальністю 275 «Транспортні технології»The work program on the academic discipline "Operator and forwarding activity" for applicants of higher education on an educational degree, master's degree in specialty 275 "Transport technologies"Рабочая программа по учебной дисциплине «Операторская и экспедиторская деятельность» для соискателей высшего образования по образовательным степенью магистр по специальности 275 «Транспортные технологии»Methodological guidelines