Онуфрієнко, Галина СергіївнаOnufrienko, Halyna S.Онуфриенко, Галина Сергеевна2020-08-122020-08-122016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6091Онуфрієнко Г.С. Алгоритмічні приписи як інструмент сучасної лінгводидактики у практиці навчання студентів продуктивного реферування фахової літератури [текст]/ Г.С. Онуфрієнко// Теорія і практика викладання української мови як іноземної: Зб. наук. праць. – Львів: ЛНУ імені І.Франка, 2016. – Вип. 12. – С. 224-231.UK: Запропоновано регламентовану схему мисленнєво-мовленнєвих дій, яка ефективно допомагає студентам самостійно готувати продуктивні реферати, подано зразок клішованого реферату та лексичні тести з креативним компонентом в блоці докомунікативних завдань для іноземних студентів при вивченні мови професійного спрямування. EN: A regulated scheme of mental-speech actions is proposed, which effectively helps students to prepare productive abstracts on their own, a sample of a clichéd abstract and lexical tests with a creative component in the block of communicative tasks for foreign students when learning the language of their specialty. RU: Предложена регламентированная схема мыслительно-речевых действий, которая эффективно помогает студентам самостоятельно готовить продуктивные рефераты , приведены образец клишированного реферата и лексические тесты с креативным компонентом в блоке докоммуникативных заданий для иностранных студентов при изучении ими языка своей специальности.ukalgorithmic instructionslinguo-didacticsproductive abstractabstracting of professional literatureclichéd abstractactive language learning theoryUkrainian as a foreign languageалгоритмічний припислінгводидактикапродуктивний рефератпродуктивний рефератдіяльнісна теорія навчання мови фахуукраїнська мова як іноземнаалгоритмическое предписаниелингводидактикапродуктивный рефератреферирование специальных текстовдеятельностная теория обучения языкуукраинский язык как иностранныйАлгоритмічні приписи як інструмент сучасної лінгводидактики у практиці навчання студентів продуктивного реферування фахової літературиAlgorithmic instructions as a tool of modern linguo-didactics in practice of teaching students to make productive abstracts of professional literatureАлгоритмические предписания как инструмент современной лингводидактики в практике обучения студентов продуктивному реферированию специальной литературыArticle