Сніжко, Наталія ВікторівнаSnizhko, Nataliia2025-06-242025-06-242025https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/21987Сніжко Н.В. Впровадження технології «flipped classroom» у білінгвальний курс вищої математики в технічному університеті [Електронний ресурс] / Н.В.Сніжко // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2025), м. Черкаси, 10-11 квітня 2025 р. – Черкаси: Вид. від. ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2025. – С. 132 – 133.UK: Метою даної роботи є узагальнення та аналіз практичного застосування технології перевернутого класу при викладанні курсу вищої математики студентам інженерно-технічних спеціальностей на білінгвальній основі. EN: The purpose of this paper is to summarise and analyse the practical application of a flipped classroom technology in teaching higher mathematics to students of engineering and technical specialities on a bilingual basis.enбілінгвальна освітамодель білінгвального навчанняматематичні дисципліниbilingual educationmodel of bilingual teaching/learningmathematical coursesImplementation of the “flipped classroom” technology in a bilingual higher mathematics course at a technical universityВпровадження технології «flipped classroom» у білінгвальний курс вищої математики в технічному університетіArticle