Цвілий, Сергій МиколайовичTsviliy, Sergiy M.2023-05-022023-05-022022http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9839Цвілий С.М. Управління продуктовою політикою в системі маркетингу туристичної агенції / С. М. Цвілий. Запоріжжя, 2022. - 150 c.UK: У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні засади управління продуктовою політикою туристичної компанії; проведено аналіз продуктової політики в системі маркетингу туристичної агенції; розроблено напрями вдосконалення продуктової політики туристичної агенції. Новизна результатів полягає в удосконаленні комплексу теоретичних і методичних положень з розвитку управління продуктовою політикою підприємства. EN: The thesis examines the theoretical and methodological principles of managing the product policy of a tourist enterprise; a study of product policy in the marketing system of the travel agency was conducted; directions for improving the travel agency's product policy have been developed. The novelty of the results lies in the improvement of the set of theoretical and methodological provisions regarding the development of the enterprise's product policy management.ukтуристична агенціяпродуктова політикасистема маркетингуякість обслуговуванняtravel agencyproduct policymarketing systemservice qualityУправління продуктовою політикою в системі маркетингу туристичної агенції.Product policy management in the travel agency marketing systemMaster thesis