Буднік, Алевтина ІгорівнаBudnik, Alevtyna I.Будник, Алевтина Игоревна2020-01-312020-01-312019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5376Буднік А.І. Інформаційно-комунікаційні технології як фактор розвитку міжнародної креативної економіки: кваліфікаційна дипломна магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» / А.І. Буднік. - Запоріжжя : НУЗП, 2019. – 139 c.UK: В магістерській роботі досліджено теоретичні основи креативної економіки на міжнародному рівні. Проаналізовано вплив процесів інформатизації на розвиток креативного бізнесу на міжнародному та національному аспектах. Розкрито перспективи розвитку міжнародного креативного бізнесу в умовах інформатизації. EN: Master thesis examines the theoretical foundations of creative economy at the international level. The influence of informatization processes on the development of creative business at the international and national levels is analyzed. Prospects in development of international creative business at the conditions of informatization are revealed. RU: В магистерской работе исследованы теоретические основы креативной экономики на международном уровне. Проанализировано влияние процессов информатизации на развитие креативного бизнеса на международном и национальном аспектах. Раскрыты перспективы развития международного креативного бизнеса в условиях информатизации.ukіnformation and communication technologiescreative economycreative industriesinformatizationtechnologiesnational economyinternational businessdevelopmentінформаційно-комунікаційні технологіїкреативна економікакреативні індустріїінформатизаціятехнологіїнаціональна економікаміжнародний бізнесрозвитокинформационно-коммуникационные технологиикреативная экономикакреативные индустрииинформатизациятехнологиинациональная экономикамеждународный бизнесразвитиеІнформаційно-комунікаційні технології як фактор розвитку міжнародної креативної економікиInformation and communication technologies as the development factor of international creative economyИнформационно-коммуникационные технологии как фактор развития международной креативной экономикиMaster thesis