Tikhovod, S.M.Kozlov, V.V.Nabokova, O.V.Afanasieva, I.O.Romanichenko, G.M.Тиховод, Сергій МихайловичКозлов, Володимир ВолодимировичРоманіченко, Геннадій МиколайовичНабокова, Ольга ВолодимирівнаАфанасьєва, Ірина ОлегівнаТиховод, Сергей МихайловичКозлов, Владимир ВладимировичРоманиченко, Геннадий НиколаевичНабокова, Ольга ВладимировнаАфанасьева, Ирина Олеговна2021-10-122021-10-122021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7988Методичні вказівки до лабораторних робіт у віртуальній лабораторії з дисципліни «Теоретичні основи електротехніки» для студентів спеціальностей: 141 всіх форм навчання Частина I / уклад. : С.М. Тиховод, В.В. Козлов, О.В. Набокова, І.О.Афанасьєва, Г.М. Романіченко. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 66 с.UK: Наведені методичні щодо виконання лабораторних робіт у віртуальній лабораторії з дисципліни «Теоретичні основи електротехніки» для студентів спеціальностей: 141 всіх форм навчання Частина I EU: Methodical on the implementation of laboratory work in a virtual laboratory in the discipline "Theoretical foundations of electrical engineering" for students majoring in: 141 all forms of education Part I RU: Приведены методические по выполнению лабораторных работ в виртуальной лаборатории по дисциплине «Теоретические основы электротехники» для студентов специальностей: 141 всех форм обучения Часть Iukелектротехнікаелектричні коласинусоїдний струмelectrical engineeringelectric circuitssinusoidal currentэлектротехникаэлектрические цеписинусоидальный токМетодичні вказівки до лабораторних робіт у віртуальній лабораторії з дисципліни «Теоретичні основи електротехніки» для студентів спеціальностей: 141 всіх форм навчання Частина IMethodical instructions for laboratory work in a virtual laboratory in the discipline "Theoretical foundations of electrical engineering" for students majoring in: 141 all forms of education Part IМетодические указания к лабораторным работам в виртуальной лаборатории по дисциплине «Теоретические основы электротехники» для студентов специальностей: 141 всех форм обучения Часть IMethodological guidelines