Борисенко, Олена ЄвгенівнаBorysenko, Olena Y.2025-02-252025-02-252024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/19493Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання контрольної роботи з дисципліни “Маркетинг послуг” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання / Укл.: О.Є. Борисенко. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка, 2024. – 55 с.UK: Наведено мета, завдання, критерії оцінювання, структура навчальної дисципліни, перелік тем практичних занять та контрольної роботи, методичні рекомендації, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, evaluation criteria, the structure of the educational discipline, a list of topics of practical classes and control work, methodical recommendations, recommended literature and sources are given.ukмаркетинг послугзавданнятестиmarketing servicestasktestsМетодичні вказівки до проведення практичних занять та виконання контрольної роботи з дисципліни “Маркетинг послуг” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчанняMethodical instructions for conducting practical classes and performing control work in the discipline "Marketing of services" for students of higher education of the first (bachelor's) level of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the corespondence form of studyMethodological guidelines