Бабіч, Альона ВалеріївнаBabich, Alena V.Бабич, Алена Валерьевна2020-01-232020-01-232019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5304Бабіч А.В. «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства-автодилера» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / А.В. Бабіч. - Запоріжжя : НУ «Запорізька Політехніка», 2019 – 126 c.UK: В роботі визначені сучасні основи аналізу маркетингової діяльності, здійснено дослідження діючої практики маркетингової діяльності в автосалоні «CITROЁN Запоріжжя», запропоновані рішення щодо удосконалення маркетингової діяльності автосалону «CITROЁN Запоріжжя». EN: The work defines the modern basics of marketing activity analysis, the research of current practice of marketing activity in the CITROEN Zaporizhia dealership is carried out, the solutions for improving the marketing activity of the CITROEN Zaporizhia dealership are proposed. RU: В работе определены современные основы анализа маркетинговой деятельности, осуществлено исследование действующей практики маркетинговой деятельности в автосалоне «CITROЁN Запорожье», предложены решения касательно совершенствования маркетинговой деятельности автосалона «CITROЁN Запорожье».ukмагістерська роботамаркетингова діяльністьавтодилеравтомобільний маркетингбрендціновий сегментаналізmaster thesismarketing activitycar dilerautomobile marketingBrandprice segmentanalysisмагистерская работамаркетинговая деятельностьавтодилеравтомобильный маркетингбрендценовой сегментанализУдосконалення маркетингової діяльності підприємства-автодилераImprovement of marketing activities of a car dealerCовершенствование маркетинговой деятельности предприятия-автодилераMaster thesis