Шмирко, Віра ІванівнаShmyrco, Vera I.Шмырко, Вера ИвановнаКоробко, Олександр ВікторовичKorobko, Alexander V.Коробко, Александр ВикторовичТроян, Юлія ІванівнаTrojan, Juliia I.Троян, Юлия Ивановна2021-03-092021-03-092019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7197Шмирко В.І. Рекомендації по підвищенню безпеки під час роботи фахівців з спеціальної освіти [Текст] / В.І. Шмирко, О.В. Коробко, Ю.І. Троян // Молодий вчений. – 2019. – №39 (67). – С. 319-323UK: На сьогоднішній день, українське суспільство як ніколи усвідомлює необхідність забезпечити дітям з обмеженими можливостями не тільки якісне освітлення, але і комфортні та безпечні умови навчання. Основними учасниками спеціального педагогічного спілкування і корекційного навчання є професійні викладачі-логопеди. При організації навчального процесу на викладача-логопеда покладається основна функція в реалізації практичних заходів щодо профілактики травматизму та виховання у дітей сталих навичок здорового способу життя. В зв’язку з цим, з метою підвищення якості та ефективності навчання з питань безпеки проаналізовано потенційні небезпеки, що можуть виникнути під час навчально-педагогічної роботи студентів-магістрів і викладачів-логопедів. З метою запобігання прояву негативних факторів в процесі трудової діяльності розглянуто заходи по забезпеченню безпеки, санітарії та гігієни праці в інклюзивно-ресурсному центрі. EN: Currently Ukrainian society faces the necessity of providing disabled kids with quality and safe education. There are professional speech therapists who take part in special pedagogical communication and special education. When managing studying process, the speech therapist realizes the injury prevention and cultivating sustainable healthy lifestyle. In order to increase the quality and efficacy of education’s and occupational’s Safety and Health potential risks that Master Students and professional speech therapists can face during the studying process have been analyzed. In order to prevent negative factors that may occur during the working process, security, sanitation and occupational health measures in Inclusive Resource Center have been considered. RU: В настоящее время, украинское общество хорошо осознает необходимость обеспечить детям с ограниченными возможностями не только качественное образование, но и комфортные и безопасные условия обучения. Основными участниками специального педагогического общения и коррекционного обучения являются профессиональные преподаватели-логопеды. При организации учебного процесса на преподавателя- логопеда ложится основная функция в реализации практических мероприятий по профилактике травматизма и воспитания у детей устойчивых привычек здорового способа жизни. В связи с этим, с целью повышения качества и эффективности обучения по вопросам безопасности и охраны труда, проанализированы потенциальные опасности, которые могут возникнуть во время учебно-воспитательной работы студентов-магистров и преподавателей-логопедов. С целью предотвращения проявления негативных факторов в процессе трудовой деятельности рассмотрены мероприятия по обеспечению безопасности, санитарии и гигиены труда в инклюзивно-ресурсном центре.ukanalysisrisksanitationаналізсанітарно-гігієнічні умовикорекційна освітаанализпотенциальная опасностьсанитарно-гигиенические условияРекомендації по підвищенню безпеки під час роботи фахівців з спеціальної освітиRecommendations to improve safety during the work of special education specialistsРекомендации по повышению безопасности во время работы специалистов специального образованияArticle