Лупінович, Світлана МиколаївнаLupinovich, Svitlana M.Лупинович, Светлана НиколаевнаПущина, Ірина ВікторівнаPushchina, Iryna V.Пущина, Ирина Викторовна2017-12-192017-12-192017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2617Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія та методика дошкільного навчання та виховання дітей з вадами мовлення» для студентів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» усіх форм навчання / уклад.: С. М. Лупінович, к.пед.н., доц., І. В. Пущина – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 34 с.UK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Теорія та методика дошкільного навчання та виховання дітей з вадами мовлення» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline " Theory and methods of teaching children with speech impairments " have been developed for students of specialty 016 "Special Education" and correspond to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Теория и методика дошкольного обучения и воспитания детей с дефектами речи» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин .ukpedagogypedagogical skillpedagogical activitylearning processпедагогікапедагогічна майстерністьпедагогічна діяльністьнавчальний процеспедагогикапедагогическое мастерствопедагогическая деятельностьучебный процессМетодичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія та методика дошкільного навчання та виховання дітей з вадами мовлення»Methodical Guidelines for students` individual study for discipline "Theory and methods of teaching children with speech impairments"Методические указания для самостоятельной работы студентов по дисциплине «Теория и методика дошкольного обучения и воспитания детей с дефектами речи»Methodological guidelines