Терьохіна, Ольга ЛеонідівнаТерёхина, Ольга ЛеонидовнаTerehina, Olga L.2019-12-192019-12-192018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5204Терьохіна О. Л. Процес фахової підготовки у формуванні технічного мислення майбутніх бакалаврів машинобудування : навч. посібн. / О. Л. Терьохіна, Є. Ю. Терьохіна. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 248 с.UK: У посібнику розглянуто проблему формування технічного мислення у майбутніх бакалаврів машинобудування та здійснено теоретичне обґрунтування й експериментальну перевірку організаційно-педагогічних умов, що забезпечують її вирішення в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-машинобудівників. Визначено зміст поняття «технічне мислення майбутніх бакалаврів машинобудування» як здатність використовувати комплекс інтелектуальних процесів (понятійне, образне, практичне, оперативно-алгоритмічне мислення та володіння мовою техніки) в їх поєднанні для усвідомлення суттєвих властивостей та відношень об’єктів професійно-технічної діяльності й ефективного і раціонального вирішення її завдань. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування технічного мислення у бакалаврів машинобудування. Структурно-функціональна модель процесу формування технічного мислення визначає параметри організації цього процесу, ґрунтується на комплексному формуванні компонентів технічного мислення та реалізується в ході чотирьох етапів: мотиваційно-цінністного, змістового, базового, професійно-діяльнісного та інтегративного аналітико-коригуючого. Експериментально доведено ефективність структурно-функціональної моделі й розроблених організаційно-педагогічних умов формування технічного мислення майбутніх бакалаврів машинобудування. EN: The manual considers the problem of the formation of technical thinking in future bachelors of engineering and carried out a theoretical justification and experimental verification of organizational and pedagogical conditions providing it decisions in the training of future mechanical engineers. The content of the concept of “technical thinking of future bachelors is defined Engineering ”as the ability to use a complex of intellectual processes (Conceptual, figurative, practical, operational-algorithmic thinking and language skills techniques) in their combination to realize the essential properties and relationships of objects professional and technical activities and effective and rational solutions to its problems. The organizational and pedagogical conditions for the formation of technical thinking are substantiated. at bachelors of mechanical engineering. Structural and functional process model the formation of technical thinking determines the parameters of the organization of this process, based on the integrated formation of components of technical thinking and implemented in four stages: motivational-value-oriented, substantive, basic, professionally-active and integrative analytical and corrective. The effectiveness of the structural-functional model and developed organizational and pedagogical conditions for the formation of technical thinking future bachelors of engineering. RU: В пособии рассмотрена проблема формирования технического мышления у будущих бакалавров машиностроения и осуществлено теоретическое обоснование и экспериментальную проверку организационно-педагогических условий, обеспечивающих ее решения в процессе профессиональной подготовки будущих инженеров-машиностроителей. Определено содержание понятия «техническое мышление будущих бакалавров машиностроения »как способность использовать комплекс интеллектуальных процессов (Понятийное, образное, практическое, оперативно-алгоритмическое мышление и владение языком техники) в их сочетании для осознания существенных свойств и отношений объектов профессионально-технической деятельности и эффективного и рационального решения ее задач. Обоснованы организационно-педагогические условия формирования технического мышления у бакалавров машиностроения. Структурно-функциональная модель процесса формирования технического мышления определяет параметры организации этого процесса, основывается на комплексном формировании компонентов технического мышления и реализуется в ходе четырех этапов: мотивационно-ценностно, содержательного, базового, профессионально-деятельностного и интегративного аналитико-корректирующего. Экспериментально доказана эффективность структурно-функциональной модели и разработанных организационно-педагогических условий формирования технического мышления будущих бакалавров машиностроения.ukfunctional readinessphysical fitnessenergy consumptionenergy consumptioninitial preparation phasemoduleфункціональна підготовленістьенерговитратифізична підготовленістетап початкової підготовкимодульфункциональная подготовленностьфизическая подготовленностьэнергозатратыэтап начальной подготовкиПроцес фахової підготовки у формуванні технічного мислення майбутніх бакалаврів машинобудуванняПроцес профессиональной подготовки в формировании технического мышления будущих бакалавров машиностроенияVocational training in shaping the technical thinking of future bachelors in mechanical engineeringBook