Хітрова, Тетяна ВолодимирівнаХитрова, Татьяна ВладимировнаKhitrova, Tetiana V.2016-07-062016-07-062014http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1020Хітрова Т. В. Соціальні спільноти як простір формування групової пам’яті: новітні ефекти комунікації / Т. В. Хітрова // Діалог: Медіа-студії : збір.наук. праць. / ред. кол. : О. В. Александров (відп. ред.) [та ін.]. – Одеса : Астропринт, 2014. – Вип. 18-19. – С. 305–315.UK: Стаття присвячена дослідженню сучасних функціональних експлікацій дискурсу «історична пам’ять» у соціальних спільнотах. Акцентовано, що у порівнянні з традиційними медіа, концепт «пам’ять» у тематичних групах набуває нового соціального і комунікаційного змісту, вербальний ефект якого посилюється завдяки адаптації сучасних сервісів інтернет-комунікації. EN: The article is devoted to the investigation of discourse of modern functional explications of «historical memory» in social communities. It is stressed, that the concept of «memory» acquires a new social and communication content in thematic groups, which verbal effect of is enhanced by adapting modern Internet communication services, in comparison with the traditional media. RU: Статья посвящена исследованию современных функциональных экспликаций дискурса «историческая память» в социальных сообществах. Акцентировано, что по сравнению с традиционными медиа, концепт «память» в тематических группах приобретает новое социальное и коммуникационное содержание, вербальный эффект которого усиливается благодаря адаптации современных сервисов интернет-коммуникации.ukthe historical memorysocial communitiescommunicationthe technology of informational impactісторична пам'ятькомунікаціясоціальні спільнотитехнології інформаційного впливуисторическая памятьсоциальные сообществакоммуникациятехнологии информационного воздействияСоціальні спільноти як простір формування групової пам’яті: новітні ефекти комунікаціїСоциальные сообщества как пространство формирования групповой памяти: новейшие эффекты коммуникацииSocial Communities as the Sphere for Group Memory Forming: the Latest Communication EffectsArticle