Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Павлишина, Нина Михайловна2019-07-092019-07-092017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4689Матеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відностини, спеціальності: 292 міжнародні економічні відносини, всіх форм навчання / уклад.: Н. М.Павлішина. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 19 с.UK: Матеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Materials for controlling knowledge (means of diagnostics) from the discipline "International Marketing" RU: Материалы для контроля знаний (средства диагностики) по дисциплине «Международный маркетинг»ukміжнародний маркетингмаркетинове середовищесегментація ринкукомплекс маркетингупросування в міжнародному маркетингуinternational marketingmarketing environmentmarket segmentationmarketing complexpromotion in international marketingмеждународный маркетингмаркетинговая средасегментация рынкакомплекс маркетингапродвижение в межнародном маркетингеМатеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відностини, спеціальності: 292 міжнародні економічні відносини, всіх форм навчанняMaterials for controlling knowledge (diagnostics) from the discipline "International Marketing" of the second master's level of education in the field of knowledge: 29 international degrees, specialties: 292 international economic relations, all forms of educationМатериалы для контроля знаний (средства диагностики) по дисциплине «Международный маркетинг» второго магистерского уровня образования области знаний: 29 международные видностины, специальности: 292 международные экономические отношения, всех форм обученияMethodological guidelines