Кулагін, Дмитро ОлександровичKulagin, Dmytro O.Кулагин, Дмитрий Александрович2019-05-232019-05-232016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4591Патент на винахід № 110855 (Україна), МПК (2016.01) B61C 17/12 (2006.01), B61L 25/00, G05B 13/02 (2006.01). Cпосіб оптимізації роботи автономного моторвагонного електротранспорту / Кулагін Д. О. Заявник та патентовласник Запорізький національний технічний університет. – a201403535; – 2014 р. заявл. 07.04.2014; опубл. 25.02.2016, Бюл. №4 – 2016 р. – 4 с.UK: Винахід відноситься до галузі залізничного транспорту, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму автономного моторвагонного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу оптимізації роботи автономного моторвагонного електротранспорту з можливістю врахування в процесі керування моторизованою ланкою процесу відбору загальної потужності всіма системами моторвагонного електротранспорту від тягового генератора моторизованої ланки для оптимізації керування моторизованою ланкою. Врахування в процесі керування моторизованою ланкою процесу відбору загальної потужності всіма системами моторвагонного електротранспорту від тягового генератора моторизованої ланки дозволяє оптимізувати керування моторизованою ланкою в залежності від загального навантаження на тяговий генератор і тим самим оптимізувати витрати первинного енергоносія при русі моторвагонного електротранспорту. EN: The invention relates to the field of rail transport, specifically - to frequency controlled power transmissions of alternating current of an autonomous motor-car rolling stock of railways. The basis of the invention is the task of creating a method for optimizing the operation of an autonomous motor-car electric vehicle with the possibility of taking into account in the process of controlling the motorized link of the process of selection of total power by all systems of motor-car electric motor from a traction generator of a motorized link for optimization of motorized link control. The consideration in the process of managing the motorized link of the process of selecting the total power of all motor-vehicle electric vehicle systems from the traction generator of the motorized link allows to optimize the control of the motorized link depending on the total load on the traction generator and thus optimize the costs of the primary energy carrier when driving motor-vehicle electric vehicles. RU: Изобретение относится к области железнодорожного транспорта, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока автономного моторвагонного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа оптимизации работы автономного моторвагонного электротранспорта с возможностью учета в процессе управления моторизованной звеном процесса отбора общей мощности всеми системами моторвагонного электротранспорта от тягового генератора моторизованной звена для оптимизации управления моторизованной звеном. Учет в процессе управления моторизованной звеном процесса отбора общей мощности всеми системами моторвагонного электротранспорта от тягового генератора моторизованной звена позволяет оптимизировать управление моторизованной звеном в зависимости от общей нагрузки на тяговый генератор и тем самым оптимизировать расходы первичного энергоносителя при движении моторвагонного электротранспорта.ukoptimizationmotorized electric vehicleworkоптимізаціямоторвагонний електротранспортроботаоптимизациямоторвагонный электротранспортработаСпосіб оптимізації роботи автономного моторвагонного електротранспортуMethod of optimization of work of autonomous motor vehicle electric transportСпособ оптимизации работы автономного моторвагонного электротранспортаPatentЗапорізький національний технічний університет